۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59434
  • 08 مرداد 1401 - 19:07
  • 386 بازدید
  • ارسال توسط :
پرنیان نوری بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد/دومین طلای تهران دشت شد
پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛

پرنیان نوری بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد/دومین طلای تهران دشت شد

ملی پوش شایسته استان تهران با شکست حریف تایلندی خود در فینال ، توانست نشان طلای وزن ۴۴- کیلوگرم جهان را کسب کند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، پنجمین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۸۰ تکواندو کار از ۹۰ کشور از روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه در سالن ورزشی […]

ملی پوش شایسته استان تهران با شکست حریف تایلندی خود در فینال ، توانست نشان طلای وزن ۴۴- کیلوگرم جهان را کسب کند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، پنجمین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۸۰ تکواندو کار از ۹۰ کشور از روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه به میزبانی بلغارستان در حال برگزاریست.
در روز سوم این رقابتها امروز شنبه هشتم مرداد ماه ، دومین نماینده شایسته استان تهران در وزن ۴۴- کیلوگرم به مصاف رقبای جهانی خود رفت و توانست با اقتدار حریفانی از لهستان،ترکیه، آمریکا، مکزیک و تایلند را پشت سر گذاشت و برسکوی قهرمانی جهان ایستاد.

ملی پوش شایسته کشورمان کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل «گابریلا کاسنیسکا» از لهستان آغاز کرد و در ادامه با همین نتیجه در پیکار با «تکین زینپ» از ترکیه و «تورس» از آمریکا به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم «بائیز» از مکزیک را در ۲ راند متوالی از پیش رو برداشت و به فینال رفت.
نوری در فینال وزن ۴۴- کیلوگرم به دیدار «سانگ تونگ» از تایلند رفت و در نهایت در ۲ راند متوالی و با نتایج ۸ بر ۴ و ۱۱ بر ۵ مقتدرانه و بدون از دست دادن حتی یک راند برابر رقبا، قهرمان جهان شد.

گفتنی است ساینا علیپور دیگر نماینده شایسته کشورمان در وزن ۵۱- کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و پرنیان دومین طلای تهران را در جهان دشت کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram