۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80338
  • 26 خرداد 1403 - 10:14
  • 139 بازدید
  • ارسال توسط :
کارگاه آموزشی داوری تکواندو با حضور ۱۲۱ داور در تهران برگزار شد

کارگاه آموزشی داوری تکواندو با حضور ۱۲۱ داور در تهران برگزار شد

در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت داوران تکواندو، هیئت تکواندو استان تهران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی داوری  ویژه درجات بین المللی، ممتاز و یک نمود. به گزارش ر وابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ این کارگاه آموزشی  با حضور ۱۲۱ داور تکواندو در دو گروه مردان و زنان در روز پنجشنبه ۲۴ خرداد […]

در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت داوران تکواندو، هیئت تکواندو استان تهران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی داوری  ویژه درجات بین المللی، ممتاز و یک نمود.

به گزارش ر وابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ این کارگاه آموزشی  با حضور ۱۲۱ داور تکواندو در دو گروه مردان و زنان در روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در سالن تکواندو زنده یاد مهیمن برگزار شد.

بازآموزی سیستم IVR و آموزش وظایف ناظرین، محورهای اصلی این کارگاه آموزشی بود. اساتید برجسته این رشته،  ابوالقاسم حسن زاده و  مریم آذر مهر، رییس و نایب رییس کمیته آزمون، با حضور در این دوره آموزشی، تجربیات و دانش خود را در اختیار داوران قرار دادند.

در این کارگاه آموزشی، داوران با آخرین قوانین و مقررات داوری تکواندو آشنا شده و وظایف ناظرین در مسابقات را به طور کامل فرا گرفتند. همچنین، سیستم IVR که از جمله ابزارهای نوین داوری در تکواندو به شمار می رود، به طور کامل به داوران آموزش داده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram