۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80474
  • 31 خرداد 1403 - 10:34
  • 204 بازدید
  • ارسال توسط :
تصمیمات راهبردی برای پیشرفت تکواندو در استان تهران در پنجمین نشست کمیته فنی

تصمیمات راهبردی برای پیشرفت تکواندو در استان تهران در پنجمین نشست کمیته فنی

پنجمین نشست کمیته فنی استان تهران در راستای ارتقائ سطح فنی تکواندو استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در راستای ارتقاء سطح فنی مربیان،سرپرستان و تکواندوکاران استان تهران، پنجمین جلسه کمیته فنی این هیات با حضور سرپرست دبیری هیات، اعضای کمیته و حسن عسگری از مربیان استان به عنوان مدعو […]

پنجمین نشست کمیته فنی استان تهران در راستای ارتقائ سطح فنی تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در راستای ارتقاء سطح فنی مربیان،سرپرستان و تکواندوکاران استان تهران، پنجمین جلسه کمیته فنی این هیات با حضور سرپرست دبیری هیات، اعضای کمیته و حسن عسگری از مربیان استان به عنوان مدعو روز گذشته چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در دفتر اداری هیات برگزار شد.

در این جلسه ، موضوعات مختلفی به بحث و بررسی گذاشته شد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارزیابی کارگاه کوچینگ: اولین دوره کارگاه کوچینگ مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط قوت، ضعف و چالش های آن بررسی شد. همچنین راهکارهایی برای بهبود و افزایش اثربخشی این کارگاه در دوره دوم ارائه گردید.

استفاده از مدرسین باتجربه: کمیته فنی بر استفاده از مدرسین با تجربه و کارآزموده در رویدادها، مسابقات و لیگ ها برای ارتقای سطح کیفی کارگاه های آموزشی و بازآموزی در استان تهران تأکید کرد.

بازنگری چک لیست های نمایندگان فنی: چک لیست های نمایندگان فنی استان که در مسابقات حضور پیدا می کنند، مورد بازنگری، اصلاح و به روز رسانی قرار گرفت.

شرح تفصیلی دوره های آموزشی: با هدف پاسخگویی به نیازهای آموزشی مربیان، سرپرستان و مدیران تیم ها در کلیه فعالیت های جاری استان، شرح تفصیلی تمامی دوره های آموزشی تدوین خواهد شد.

بررسی مسابقات قهرمانی استان: نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی استان در تمامی رده های سنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای ارتقای سطح کیفی این مسابقات اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد یک دوره کلاس هماهنگی و یکسان سازی برای نمایندگان فنی منتخب حوزه و شهرستان ها جهت حضور در رقابت های جاری و  دوره آموزشی تربیت آنالیزور برای علاقمندان و واجدین شرایط در سطح استان برگزار شود.

در ادامه جلسه، اعضای کمیته فنی به صورت مجزا در خصوص چالش ها و راهکارهای ارتقای سطح فنی مربیان و تکواندوکاران استان تهران به بحث و گفتگو پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram