۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54461
  • 19 دی 1400 - 14:01
  • 224 بازدید
  • ارسال توسط :
خلیلی: پیشکسوتان گنجینه های تکواندو هستند/از تجاربشان استفاده کنیم
در همایش نکوداشت بنیانگذاران،پیشگامان و پیشسکوتان عنوان شد ؛

خلیلی: پیشکسوتان گنجینه های تکواندو هستند/از تجاربشان استفاده کنیم

رییس هیات تکواندو استان تهران گفت:پیشکسوتان گنجینه های  با ارزش ما هستند و می بایست در مسیر راه از تجاربشان استفاده کنیم علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران در اولین همایش نکوداشت بنیانگذاران،پیشگامان و پیشسکوتان تکواندو که به مناسبت روز پیشکسوت در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برگزار شد،بیان داشت؛ در ابتدا جا دارد به […]

رییس هیات تکواندو استان تهران گفت:پیشکسوتان گنجینه های  با ارزش ما هستند و می بایست در مسیر راه از تجاربشان استفاده کنیم

علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران در اولین همایش نکوداشت بنیانگذاران،پیشگامان و پیشسکوتان تکواندو که به مناسبت روز پیشکسوت در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برگزار شد،بیان داشت؛ در ابتدا جا دارد به کلیه مهمانان و بزرگان تکواندو  به جهت حضورشان در این همایش تشکر و قدر دانی  می کنم ،پیشکسوتان عزیز تکواندو اهل تحقیق و تفحص هستند و ما باید با کمک این بزرگان می توانیم به اهدافمان برسیم،تجربیاتشان بسیار ارزشمند است و قطعا هر سخنی که می زنند در آن نکته های مهمی نهفته است و باید در این خصوص توجه ویژه شود .

وی در ادامه افزود: از پیشکسوتان درخواست می‌کنم در کنار راهنمایی‌هایشان مدیران، داوران و مربیان  را به چالش بکشند تا تکواندوی ایران با قدرت فراوان به راه خود ادامه دهد.

سکاندار هیات استان ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ادامه بیان داشت :  این روزها مدینه غوغا است و هرگز این اتفاق تلخ در تاریخ اسلام از یاد ما نخواهد رفت و شهادت حاج قاسم نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته استکبار جهانی بیشتر باید از نبود حاج قاسم تا بودن ایشان بترسد، جمهوری اسلامی این روزها با داشتن فرهنگ عاشورا و اسلام قدرتمند است و بر اساس منطق عمل می کند و اندیشه قوی دارد. قطعا این شرایط برای دشمنان ما سخت است.
خلیلی همچنین در ادامه صحبت های خود بیان کرد: حضرت امام خمینی تاکید کردند سازش برابر مستکبرین از روی نادانی است. انقلاب اسلامی تکیه بر فرهنگ عاشورا است و باید برابر مفسدین عالم بایستیم. بعد از ۱۴۰۰ سال باید دید کدام فرهنگ زنده و کدام فرهنگ‌ مرده است. فرهنگ عاشورا آزادگی را درس می‌دهد و اوج ایثار و بندگی را با خود به همراه دارد.  فرهنگ عاشورا یعنی باید برابر دشمن قرار بگیریم. پیشتر این فرهنگ را در جنگ تحمیلی نشان داده ایم .اندیشه اسلام ناب محمدی برقراری صلح و آرامش در میان مردم و جهانیان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram