۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 68395
  • 08 خرداد 1402 - 19:55
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :
عنوان سومی جهان در تصاحب متین رضایی/اولین مدال تیم ملی ایران به نام پایتخت نشینان ثبت شد

عنوان سومی جهان در تصاحب متین رضایی/اولین مدال تیم ملی ایران به نام پایتخت نشینان ثبت شد

ملی پوش شایسته استان تهران در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی جهان توانست مدال برنز این رقابتها را به نام خود ثبت کند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و ششمین دوره رقابت هایقهرمانی جهان از امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور […]

ملی پوش شایسته استان تهران در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی جهان توانست مدال برنز این رقابتها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و ششمین دوره رقابت هایقهرمانی جهان از امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان با برگزاری رقابتهای اوزان ۶۸ _ کیلوگرم در بخش اقایان و ۵۷- کیلوگرم در بخش بانوان آغاز شده است.

در روز اول این رقابت ها «متین رضایی» ملی پوش جوان و با غیرت استان تهران در وزن ۶۸- کیلوگرم به عنوان نماینده کشورمان به مصاف حریفان جهانی خود رفت .
متین با شکست حریفانی از هند،برزیل ،اسپانیا و چین توانست مدال برنز این رقابتها را کسب کند .
رضایی در دیدار نخست خود به مصاف «راج چوهان» از کشور هندوستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک توانست این تکواندوکار را شکست دهد.وی در مرحله یک شانزدهم نهایی رو در روی «ویکتور سوزا» از برزیل قرار گرفت و در ۲ راند نفسگیر توانست حریفش را از پیش رو بردارد و در یک هشتم نهایی به مصاف «خاویر پرز پولو» از اسپانیا رفت و او را ۲ بر یک شکست داد و در مرحله بعدی مقابل «ژیائو» از چین قرار گرفت و به پیروزی ۲ بر یک دست یافت و در جمع چهار تکواندوکار برتر جهان قرار گرفت.

پسر جوان و باغیرت تهران در مرحله نیمه نهایی برابر «بردلی سیندن» از بریتانیا قرار گرفت. راند اول ۱۵ بر ۱۳ به سود بردلی به اتمام رسید و در راند دوم نیز نماینده بریتانیا موفق شد با نتیجه ۲۱ بر ۵ نیز رضایی را شکست دهد. رضایی با واگذاری نتیجه برابر قهرمان جهان مکزیک و نایب قهرمان المپیک توکیو توانست مدال برنز رقابت های جهانی باکو را تصاحب کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram