۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59730
  • 19 مرداد 1401 - 13:31
  • 302 بازدید
  • ارسال توسط :
حسین لطفی در قونیه طلایی شد
بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛

حسین لطفی در قونیه طلایی شد

در روز نخست مسابقات تکواندو بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، حسین لطفی ملی پوش شایسته استان تهران دومین مدال طلای ایران را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات تکواندو پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی از روز گذشته سه شنبه ۱۸ مرداد ماه در سالن ۱۹ می دهکده ورزشکاران شهر قونیه […]

در روز نخست مسابقات تکواندو بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، حسین لطفی ملی پوش شایسته استان تهران دومین مدال طلای ایران را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات تکواندو پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی از روز گذشته سه شنبه ۱۸ مرداد ماه در سالن ۱۹ می دهکده ورزشکاران شهر قونیه و به میزبانی شکور ترکیه در حال برگزاریست.

در روز نخست این رقابتها حسین لطفی نماینده شایسته استان تهران  در وزن دوم به روی شیابچانگ رفت و با شکست تمام رقبای خود به نشان طلای این رقابتها دست یافت.

لطفی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندو ایران، دور اول را به دلیل غیبت حریفی از ساحل عاج پشت سر گذاشت و درادامه «محسن رضایی» از افغانستان را شکست داد. وی در مبارزه سوم خود به مصاف «چوان وان تان» از مالزی رفت و با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد.

لطفی در این مرحله «ماگومدوف» از جمهوری آذربایجان را نیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا  «پولاد گورکم» از ترکیه را با نتایج ۱۵ بر۴ و ۵ اخطاره شدن رقیب شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram