۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 41268
  • 18 فروردین 1398 - 10:38
  • 225 بازدید
  • ارسال توسط :
محبی: باید از توانایی مربیان استفاده کنیم

محبی: باید از توانایی مربیان استفاده کنیم

رئیس هیئت تکواندو حوزه شمالغرب گفت: قصد داریم با مربیان حوزه جلسات مدونی برگزار کنیم و معتقد هستم که باید از توانایی های مربیان در جهت رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، عباس محبی رئیس هیئت تکواندو حوزه  شمالغرب در گفتگو با روابط عمومی این هیئت گفت: در […]

رئیس هیئت تکواندو حوزه شمالغرب گفت: قصد داریم با مربیان حوزه جلسات مدونی برگزار کنیم و معتقد هستم که باید از توانایی های مربیان در جهت رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، عباس محبی رئیس هیئت تکواندو حوزه  شمالغرب در گفتگو با روابط عمومی این هیئت گفت: در مدت زمانی که ریاست این حوزه را به عهده گرفتم چندین مسابقه قهرمانی در دو بخش آقایان و بانوان در رده های مختلف سنی برگزار کردیم و نتایج رضایت بخشی هم به دست آوردیم.
وی افزود: تقویم سال ۹۸ را نوشته و تقدیم هیئت استان کرده ایم اما از مهمترین برنامه هایمان در سال جاری می توان به شرکت در لیگ تهران و کشور و برگزاری منظم رقابت های قهرمانی در رده های مختلف اشاره کرد. قصد داریم با مربیان حوزه جلسات مدونی برگزار کنیم و انتقادات و پیشنهادات آنها را بشنوم زیرا معتقد هستم که باید از توانایی های مربیان در جهت رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم.
محبی در خصوص برگزاری لیگ منطقه ای هم گفت: برگزاری این لیگ ایده خوبی است که از سوی هیئت استان مطرح شده است و در تلاش هستیم تا با پیدا کردن اسپانسر حضوری مقتدرانه در این رقابت ها داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram