۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 39802
  • 11 دی 1397 - 14:46
  • 177 بازدید
  • ارسال توسط :
خلیلی: با تکیه بر اخلاق مداری و همدلی، یک الگوی مناسب باشیم

خلیلی: با تکیه بر اخلاق مداری و همدلی، یک الگوی مناسب باشیم

سومین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی تکواندوپایتخت با حضور رییس هیات تکواندو استان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ سومین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته ستادی هیات تکواندو تهران به منظور ارائه […]

سومین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی تکواندوپایتخت با حضور رییس هیات تکواندو استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ سومین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته ستادی هیات تکواندو تهران به منظور ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم  و برنامه های آتی هیات استان  با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو تهران، کامبیز رنجبر،  مسئول اداره ورزش و جوانان حوزه جنوبغرب، مسعود لشکری دبیر ، سلمه حاج حسینی  نایب رییس بانوان  و مسئولان هیاتها و کمیته ها ، در سالن آمفی تئاتر کانون پرورشی حر به میزبانی هیات تکواندو حوزه جنوبغرب روز دوشنبه ۱۰ دی ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست،  کامبیز رنجبر مسئول اداره ورزش و جوانان حوزه جنوبغرب ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارائه گزارش عملکرد این حوزه در سال جاری از هیات تکواندو استان تهران به جهت همکاری و تعامل بسیار خوب با این حوزه تشکر و قدردانی نمود و  بیان داشت: هیات تکواندو حوزه جنوبغرب با دارا بودن مربیان ، داوران و تکواندوکاران مستعد و با پتانسیل یکی از هیاتهای مهم این حوزه محسوب می گردد و همواره یکی از  منظم ترین هیاتهای ما در جهت برگزاری مسابقات ، برنامه های فرهنگی و همگانی در کنار ماست .

وی با بیان اینکه داشتن تعامل و حمایت  مناسب هیات استان با این حوزه موجب شده تا تکواندو جنوبغرب در رسیدن به اهداف خود موفق باشد ،گفت: یکی از طرحهای موفق هیات استان ایجاد سایت مسابقات بود که با مدیریت صحیح توانست، سازماندهی خوبی را در برگزاری مسابقات اجرا نماید.

در ادامه  این نشست ، مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران گزارش عملکرد سه ماهه هیات را در سه ماه سوم سال ارائه نمود و ضمن تشکر از همکاری کلیه مسئولان هیات در جهت رشد و ارتقای تکواندو پایتخت افزود: خوشبختانه توانستیم براساس برنامه ریزی های انجام شده و تعامل  و همکاری متقابل شما مسئولان، برای رسیدن به اهدافمان گام های موفقی را برداریم .

وی افزود: یکی از اهداف مهم هیات داشتن یک نظام مالی شفاف در سطح استان است که توانستیم در این مبحث هم با ارائه گزارش به کلیه هیاتهای حوزه و شهرستانها آن را به سرانجام برسانیم که امیدوارم هیات های در جهت رشد تکواندو حوزه و شهرستان مربوطه خود برنامه ریزی نمایند تا شاهد موفقیتهای روز افزون تکواندو تهران باشیم .

علی خلیلی، رئیس هیات تکواندو استان تهران، ضمن خیر مقدم به روسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی، برگزاری این جلسات فصلی را به منظور بررسی و ارائه برنامه های هیات در جهت رشد و ارتقای سطح فنی و کیفی تکواندو پایتخت مهم و کاربردی دانست.

وی صحبت های خود در این جلسه را با اشاره به حماسه آفرینی مردم در نهم دی ماه آغاز کرد و گفت: نهم دی در تاریخ ایران ماندگار شد و سیل خروشان مردم حماسه آفریدند اما باید بدانیم که فتنه های خطرناکتری را پیش رو داریم.

رئیس هیات تکواندو استان تهران درخصوص جلسات هم اندیشی استان تهران تاکید کرد:  همه ما جزو اعضای خانواده بزرگ تکواندو پایتخت هستیم  و اگر افتخاری کسب می شود متعلق به همه ما است، هیات تهران روند رو به رشدی داشته و دارد و در سایه همدلی، صفا و صمیمیت، تلاش و جدیت، توانسته ایم در سال ۹۶ بین استان های مختلف کشور به مقام اول دست یابیم و برای حفظ این رتبه تمام تلاشمان را بکار بندیم و الگوی مناسبی برای سایر هیاتها باشیم.

سکاندار هیات استان با بیان اینکه روسای حوزه و شهرستانها می بایست بر باشگاهای خود نظارت کافی داشته باشند و از فعالیت  مربیانی که مدرک ندارند در سطح باشگاها ممانعت کنند در ادامه تاکید کرد: تکواندو پایتخت ظرفیت بالایی در بین رده های سنی پایه و جوانان و بزرگسالان دارد، امیدواریم به جایی برسیم که هوگوپوشان پایتخت حضور پرتعدادی در تیم های ملی داشته باشند و در لیگ ها و مسابقات قهرمانی کشور همواره موفق باشیم.

خلیلی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران هم نزدیک است، به امید خداوند تکواندوکاران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، امسال هم همچون سنوات گذشته این روز بزرگ را با عظمت و شکوه رقم می زنند.

سومین نشست هم اندیشی هیات استان با پرسش و پاسخ مسئولین به پایان رسید.

گفتنی است در پایان این نشست، مسئولان هیات تکواندو حوزه جنوبغرب از مربیان اعزامی به مسابقات قهرمانی نظامیان جهان”محمد رضا زوار (سرمربی)، جلال چروکی و رجبعلی نعیمی(مربیان) تجلیل و تقدیر کردند .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram