۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 48550
  • 01 شهریور 1399 - 12:31
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات آزاد بین المللی پومسه مجازی “جام پایتخت”
به مناسبت روز جهانی تکواندو؛

برگزاری مسابقات آزاد بین المللی پومسه مجازی “جام پایتخت”

اولین دوره مسابقات آزاد بین المللی پومسه  مجازی تحت عنوان جام پایتخت،به مناسبت گرامیداشه روز جهانی تکواندو ۱۶ و۱۷ شهریور ماه برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تکواندو،اولین دوره رقابتهای آزاد بین المللی پومسه مجازی تخت عنوان جام پایتخت،در دو گروه مردان و زنان و […]

اولین دوره مسابقات آزاد بین المللی پومسه  مجازی تحت عنوان جام پایتخت،به مناسبت گرامیداشه روز جهانی تکواندو ۱۶ و۱۷ شهریور ماه برگزار خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تکواندو،اولین دوره رقابتهای آزاد بین المللی پومسه مجازی تخت عنوان جام پایتخت،در دو گروه مردان و زنان و در دو بخش انفرادی و تیمی ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز – مشکی طی روزهای۱۶  و ۱۷ شهریور ماه برگزار می گردد.
در این رقابتها،پومسه روها در رده های سنی زیر ۱۲سال، ۱۲تا۱۴سال، ۱۵تا۱۷سال، ۱۸ تا۳۰ سال، ۳۱تا۴۰سال، ۴۱ تا۵۰ سال، ۵۱تا۶۰ سال،۶۱تا ۶۵ سال و ۶۵ سال به بالا در بخش انفرادی و در بخش تیمی نیز که به صورت دو نفره می باشد، پوسه روها در ردههای سنی خردسالان،نونهالان ،نوجوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
براساس اعلام کمیته پومسه استان، زمان برگزاری این مسابقات در بخش مردان ۱۶ شهریور ماه و در بخش بانوان ۱۷ شهریور ماه خواهد بود .
لارم به ذکراست ارسال ویدئو ها براساس فرمت و قوانین اعلام شده در بخشنامه درج شده در سایت هیات استان می باشد و شرکت کنندگان می بایست فیلم های ارسالی  خود را تا پایان روز ۱۴ شهریور ماه به همراه مشخصات کامل اعلام گردید به شماره واتس آپ ۰۹۳۵۵۴۱۱۷۴۷ ارسال نمایند.
گفتنی است در پایان این رقابتها، گواهی شرکت در مسابقات بین المللی و احکام قهرمانی به صورت مجازی  به شماره واتس آپ ارسالی از سوی شرکت کننده ارسال می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخشنامه این رقابتها مندرج در سایت مراجعه نمایید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. چجوری باید ثبت نام کنیم؟

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram