۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54355
  • 18 دی 1400 - 22:03
  • 472 بازدید
  • ارسال توسط :
رفعتی: باقهرمان پروری می توانیم پرچم پرافتخار ایران را در صحنه‌های بین المللی به اهتزار درآوریم

رفعتی: باقهرمان پروری می توانیم پرچم پرافتخار ایران را در صحنه‌های بین المللی به اهتزار درآوریم

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان  تهران حسین رفعتی دبیر اسبق فدراسیون جهانی در همایش نکوداشت بنیانگذاران ،پیشگامان و پیشکسوتان تکواندو استان تهران ضمن تشکر از هیات تهران و کلیه کسانی که این برنامه را تدارک دیده اند بیان داشت: در کشور شهید پرور ایران ، قهرمان پروری نیز باید دارای اهمیت ویژه ای […]


به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان  تهران حسین رفعتی دبیر اسبق فدراسیون جهانی در همایش نکوداشت بنیانگذاران ،پیشگامان و پیشکسوتان تکواندو استان تهران ضمن تشکر از هیات تهران و کلیه کسانی که این برنامه را تدارک دیده اند بیان داشت: در کشور شهید پرور ایران ، قهرمان پروری نیز باید دارای اهمیت ویژه ای باشد چرا که قهرمان پروری باعث بالا بردن پرچم پرافتخار ایران در صحنه‌های بین المللی می‌شود که اهمیت و عظمت ایران را بالا می‌برد.

وی افزود:خوشبختانه جوانان ایرانی ثابت کرده اند از توانمندی فوق العاده ای برخوردار هستند اما برخی‌ها دلسرد شده و یا بازنشستگی زودتر از موعد را ترجیح داده اند که تقاضا می‌کنم این چهره های موفق را دریابند تا آن ها به حداکثر پتانسیل خود برسند  تا در مقام های اجرایی از آن ها استفاده کنیم.
رفعتی اظهار کرد: من در ۱۴ سال خدمتگذار فدراسیون جهانی تکواندو بودم و با کنار رفتن راه را برای جوانان باز کردم. البته در فدراسیون جهانی تغییراتی را ایجاد کردم و آیین‌نامه مسابقات را تغییر دادم تا با قوانین المپیک یکسان باشد. امیدوارم فدراسیون ایران خود را با قوانین جدید تطبیق دهد چراکه این قوانین جدید باعث دموکراسی کامل خواهد شد. البته در سال ۲۰۲۱ پاراتکواندو در پارالمپیک حضور داشت که موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.
رفعتی گفت: فدراسیون جهانی تکواندو همه جهان را به همبستگی دعوت می‌کند که پروژه بسیار مهمی است ،بروزرسانی تکواندو با روش بهتر  باعث پیشرفت تکواندو شده است.

وی در پایان بیان داشت:آرزومندم پیشکسوتان از فرهنگ غنی تکواندو استفاده کرده تا جوانان به پیشرفت برسند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram