۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59344
  • 07 مرداد 1401 - 14:14
  • 771 بازدید
  • ارسال توسط :
درخشش نشان طلا جهان در دستان “ساینا علیپور”
پنجمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛

درخشش نشان طلا جهان در دستان “ساینا علیپور”

ساینا علیپور ملی پوش نونهال شایسته استان تهران توانست با شکست حریف یونانی خود در فینال مسابقات جهانی، به نشان طلای وزن ۵۱- کیلوگرم دست یابد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۸۰  تکواندو کار از ۹۰ کشور از  روز گذشته پنجشنبه ۶ مرداد ماه به […]

ساینا علیپور ملی پوش نونهال شایسته استان تهران توانست با شکست حریف یونانی خود در فینال مسابقات جهانی، به نشان طلای وزن ۵۱- کیلوگرم دست یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۸۰  تکواندو کار از ۹۰ کشور از  روز گذشته پنجشنبه ۶ مرداد ماه به مدت ۴ روز در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه به میزبانی بلغارستان در حال برگزاریست.

در روز نخست این رقابتها؛ اولین نماینده شایسته استان تهران ساینا علیپور در وزن ۵۱- کیلوگرم با شکست تمام  رقبای خود موفق به نشان ارزشمند طلا شد .

علیپور  دردور نخست استراحت داشت و سپس «وروک» از هلند را در دو راند شکست داد و در ادامه «وانیا رانکوف» از صربستان را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله نیز ۲ بر صفر در راند شماری برابر «یارا حمزه» از آلمان صاحب پیروزی شد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

ساینا در مبارزه پایانی «ماگدالینی کلا کالا» از یونان را پیش روی داشت و در ۲ راند متوالی و با نتایج ۶ بر ۴ و ۱۱ بر ۵ صاحب برتری شد و با قاتدار بر روی سکوی نخست جهان ایستاد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram