۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59613
  • 14 مرداد 1401 - 11:58
  • 1039 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قهرمانی پومسه و کیوروگی حوزه جنوبشرق در گروه بانوان
24 مرداد ماه برگزار می شود؛

مسابقات قهرمانی پومسه و کیوروگی حوزه جنوبشرق در گروه بانوان

مسابقات قهرمانی تکواندو حوزه جنوبشرق در گروه بانوان، در دو بخش پومسه و کیوروگی در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزارمی شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛رقابتهای قهرمانی تکواندو حوزه جنوبشرق بانوان در بخش کیوروگی ردههای سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان و در بخش پومسه ( انفرادی و تیمی […]

مسابقات قهرمانی تکواندو حوزه جنوبشرق در گروه بانوان، در دو بخش پومسه و کیوروگی در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزارمی شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛رقابتهای قهرمانی تکواندو حوزه جنوبشرق بانوان در بخش کیوروگی ردههای سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان و در بخش پومسه ( انفرادی و تیمی ) دوشنبه ۲۴ مرداد ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهمین برگزار خواهد شد .

براساس اعلام مسئولین برگزاری، مسابقات کیوروگی در رده سنی نوجوانان کمربند سبز _ آبی و قرمز – مشکی و در رده سنی جوانان و بزرگسالان رده کمربندی سبز _ آبی برگزار می گردد.
همچنین پومسه روها د دو بخش انفرادی استاندارد در رده های سنی ( زیر ۱۲ سال ،۱۲تا۱۴سال،۱۵تا۱۷سال،۱۸ تا ۳۰ سال،۳۱تا۴۰ سال،۴۱تا ۵۰ سال، ۵۱تا ۶۰ سال ،۶۱سال به بالا) و در بخش تیمی (۱۲تا ۱۴ سال ،۱۵تا ۱۷ سال ،۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال ) و ردههای کمربندی زرد،سبز_ آبی،قرمز و مشکی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام می توانند تا جمعه ۲۱ مرداد ماه ساعت ۲۳ به سایت مسابقات مراجعه نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram