۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50810
  • 24 خرداد 1400 - 17:26
  • 150 بازدید
  • ارسال توسط :
گماریان به مدال برنز آسیا رسید/دو نشان نقره و یک برنز توسط پایتخت نشینان در تیمی دو نفره
ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا – لبنان 2021؛

گماریان به مدال برنز آسیا رسید/دو نشان نقره و یک برنز توسط پایتخت نشینان در تیمی دو نفره

باپایان رقابت های بخش انفرادی ابداعی در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، محمدامین گماریان پومسه رو شایسته استان تهران توانست نشان برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را بدست اورد،همچنین در بخش تیمی نمایندگان شایسته پایتخت توانستند دو نشان نقره و یک برنز تیمی دو نفره را کسب کنند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان […]

باپایان رقابت های بخش انفرادی ابداعی در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، محمدامین گماریان پومسه رو شایسته استان تهران توانست نشان برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را بدست اورد،همچنین در بخش تیمی نمایندگان شایسته پایتخت توانستند دو نشان نقره و یک برنز تیمی دو نفره را کسب کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا امروز (دوشنبه – ۲۴ خردادماه) با حضور ۸۸ ورزشکار از ۱۱ کشور در سالن “نوهاد نوفال” بیروت در حال برگزاری است.

رقابت‌های بخش انفرادی ابداعی رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ گروه مردان در حالی به پایان رسید که محمدامین گماریان با ۷/۳۰ امتیاز به نشان برنز رسید.

پومسه‌رو فیلیپین با ۷/۷۴ امتیاز قهرمان شد؛ نماینده کره جنوبی با ۷/۶۴ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و لبنان با ۷/۳۷ امتیاز مشترکا با ایران در رده سوم قرار گرفت.
در پایان رقابت های بخش تیمی استاندارد دو نفره رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ایران با ترکیب رضا نظری و راضیه آقایی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد؛ کره جنوبی به نشان طلا رسید و پومسه‌روهای فیلیپین و لبنان سوم شدند.

مسابقات بخش تیمی ابداعی دو نفره رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال نیز با قهرمانی کره جنوبی به پایان رسید؛ فیلیپین نایب قهرمان شد، تیم ایران با ترکیب محمدامین گماریان و فاطمه حسام مشترکا با تیم لبنان در جایگاه سومی ایستادد.

حسینعلی نظری سرمربیگری تیم ملی پومسه مردان را برعهده دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram