۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 80957
  • 13 مرداد 1403 - 20:28
  • 558 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز به کار رسمی رئیس جدید هیات تکواندو استان تهران

آغاز به کار رسمی رئیس جدید هیات تکواندو استان تهران

مجتبی نظری رئیس جدید هیات تکواندو استان تهران با حضور در محل خانه تکواندو پایتخت کار خود را رسما آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، مجمع انتخابات هیات تکواندو استان تهران پنجشنبه 11 مردادماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد و در نهایت مجتبی نظری با […]

مجتبی نظری رئیس جدید هیات تکواندو استان تهران با حضور در محل خانه تکواندو پایتخت کار خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، مجمع انتخابات هیات تکواندو استان تهران پنجشنبه 11 مردادماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد و در نهایت مجتبی نظری با اخذ اکثریت آرا موفق شد برای چهار سال سکان هدایت تکواندو پایتخت را برعهده گیرد. 
بر همین اساس امروز شنبه 13 مردادماه در جلسه با حضور محمد جمشیدی خزانه دار و عضو هیات رئیسه فدراسیون، اعظم درستی نایب رییس بانوان ، جمشید سهرابی، سید حسین عباسی، علی تاجیک و مرتضی بهرامی اعضای هیات رئیسه، غلامرضا عمرانی و کاظمی راد روسای هیات تکواندو شهریار و شهرری، آقاکثیری، کولجی، دیندار و صادقی از پیشکسوتان استان تهران، نظری کار خود را رسما در تکواندو پایتخت آغاز کرد.

نظری در این جلسه با آرزوی موفقیت برای تیم ملی تکواندو در بازیهای المپیک 2024 پاریس عنوان داشت: تکواندو ایران با مدیریت هادی ساعی و حضور مرد توانمندی چون دکتر رحیمی به سطح اول تکواندو ایران بازگشته و تکواندو تهران به عنوان بازوی توانمند فدراسیون باید نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند. 

وی در ادامه  رئوس برنامه های خود را در بخش های مختلف از جمله توسعه ورزش قهرمانی، توسعه زیرساخت ها و توجه به تکواندو پایه و آموزش برای حاضرین تشریح کرد.
ضمن اینکه حاضرین نیز هر کدام با برشمردن دغدغه های خود از جمله دوری تهران از سطح قهرمانی بیان نموده و خواستار اجرای برنامه هایی برای تقویت تکواندو تهران در بخش قهرمانی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram