۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 54071
  • 04 دی 1400 - 14:01
  • 293 بازدید
  • ارسال توسط :
کسب ۱۱ مدال رنگارنگ پومسه‌روهای پایتخت در چالش مسابقات آنلاین جهان ۲۰۲۱

کسب ۱۱ مدال رنگارنگ پومسه‌روهای پایتخت در چالش مسابقات آنلاین جهان ۲۰۲۱

با پایان قضاوت های مرحله نهایی از فینال چالش مسابقات آنلاین قهرمانی جهان ۲۰۲۱، پومسه‌روهای پایتخت نشین در دو بخش تیم ملی و آزاد موفق به کسب  ۱۱ مدال رنگانگ شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله فینال چالش مسابقات قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۱ به […]

با پایان قضاوت های مرحله نهایی از فینال چالش مسابقات آنلاین قهرمانی جهان ۲۰۲۱، پومسه‌روهای پایتخت نشین در دو بخش تیم ملی و آزاد موفق به کسب  ۱۱ مدال رنگانگ شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله فینال چالش مسابقات قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۱ به صورت آنلاین طی روزهای ۱۰ تا ۳۰ آذرماه برگزار شد که در این مرحله هشت پومسه‌رو برتر در بخش‌ها و رده‌های سنی مختلف چالش‌های اول تا سوم این رقابت‌ها جواز حضور داشتند.

رقابت‌های تیم‌ملی در بخش استاندارد در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال و در بخش ابداعی در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای سال برگزار شد.

مسابقات آزاد نیز در بخش استاندارد انفرادی و تیمی پیگیری شد که در بخش انفرادی رده‌های سنی زیر ۸ سال، ۸ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال، ۶۵ تا ۷۰ سال و بالای ۷۰ سال به اجرای فرم پرداختند؛ در بخش تیمی نیز تیم‌های دو نفره (برادر – برادر / زوج / پدر- پسر / پدر – دختر) سه نفره (دو نسل /  سه نسل) حضور داشتند.

قضاوت مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها انجام و پومسه‌روهای شایسته استان تهران در دو بخش تیم ملی و آزاد موفق به کسب ۱۱ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در بخش تیمی “ فیروز اسبقی ” به نشان مدال برنز رسید.

در بخش آزاد تیمی دونفره (زوج)” ریحانه عمرانی مقدم” ،تیمی سه نفره (سه نسل)” حسینعلی نظری – حمید نظری – رضا نظری”به مدال طلا دست یافتند،” ساناز تقی پور “در بخش انفرادی  و “ریحانه عمرانی مقدم” در تیمی سه نفره (دو نسل) عنوان نایب قهرمانی دست یافت و در بخش انفرادی” آدرین ابراهیمی  – نگار اصغری – ریحانه عمرانی مقدم –  امیرحسین فاضلی”در جایگاه سوم ایستادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram