۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 59388
  • 08 مرداد 1401 - 12:18
  • 441 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور ۱۲ نماینده تهرانی در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان

حضور ۱۲ نماینده تهرانی در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان

نمایندگان شایسته استان تهران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، صبح امروز  شنبه هشتم مرداد ماه راهی صوفیه شدند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۸۰۹ شرکت کننده  از سه شنبه ۱۱ مرداد ماه به مدت پنج روز در سالن “آرمتس” شهر “صوفیه “و […]

نمایندگان شایسته استان تهران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، صبح امروز  شنبه هشتم مرداد ماه راهی صوفیه شدند .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۸۰۹ شرکت کننده  از سه شنبه ۱۱ مرداد ماه به مدت پنج روز در سالن “آرمتس” شهر “صوفیه “و به میزبانی کشور بلغارستان برگزار خواهد شد .
تهران در این رقابتها، با ۹ ملی پوش در دو گروه دختران و پسران و ۳ مربی حضور خواهد داشت.
“مبینا نعمت زاده، سوگند شیری، فرشته فتحی، ساغر مرادی،الهام حقیقی و نیوشا شادلو” به همراه اختر کیانی از مربیان شایسته تهران در جایگاه مربی به عنوان نمایندگان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهانی حضور دارند.
همچنین در بخش پسران “رضا کلهر ،متین رضایی و امیر عباس رهنما ” به عنوان نمایندگان  استان تهران  در این رقابتها شرکت می کنند و دو مربی توانمند پایتخت محمد رضازوار به عنوان سرمربی و بهزاد خداداد در جایگاه مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان را هدایت خواهند کرد.
لازم به ذکر است  “متین رضایی و بهزاد خداداد” روز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه راهی بلغارستان می شوند.

طبق برنامه دوشنبه دهم مرداد ماه، جلسه سرپرستان تیم ها و مراسم قرعه کشی مسابقات ساعت ۱۴ تا ۱۷ در هتل «میلینیوم» برگزار  و مسابقات رسما از روز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه در اوزان ۴۴- و ۴۲- کیلوگرم در گروه دختران و ۴۵- کیلوگرم در گروه پسران آغاز خواهد شد.

چهارشنبه ۱۲ مردادماه مبارزات اوزان ۴۶- و ۴۹- کیلوگرم در گروه دختران و ۴۸- و ۵۱ کیلوگرم در گروه پسران برگزار شده و پنجشنبه سیزدهم مرداد ماه رقابت های  اوزان ۵۲- در گروه دختران و ۵۵- و ۵۹- کیلوگرم در گروه پسران برگزار می شود.

جمعه ۱۴ مرداد ماه، تکواندوکاران اوزان ۵۵- کیلوگرم در گروه دختران و ۶۳- و ۶۸- کیلوگرم در گروه پسران باید با حریفان رقابت کنند. شنبه ۱۵ مرداد ماه مسابقات اوزان ۵۹- و ۶۳- در گروه دختران و ۷۳- و ۷۸- در گروه پسران برگزار خواهد شد. روز یکشنبه ۱۶ مرداد ماه و در روز پایانی این رویداد، رقابت های اوزان ۶۸-  و ۶۸+ کیلوگرم دختران و ۷۸+ در گروه پسران پیگیری خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram