۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 56159
  • 06 اردیبهشت 1401 - 16:45
  • 595 بازدید
  • ارسال توسط :
هدایت تیم های ملی پایه در مسابقات جهانی بر عهده “زوار،نعیمی و محمدیان”

هدایت تیم های ملی پایه در مسابقات جهانی بر عهده “زوار،نعیمی و محمدیان”

با اعلام سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو، کادر فنی تیم‌های ملی نوجوان و نونهال  شدند که سه مربی سازنده تهران ” محمد رضا زوار،حسینعلی نعیمی و معصومه محمدیان “هدایت تیم های ملی کشورمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفتند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران مسعود لشگری با بیان مطلب […]

با اعلام سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو، کادر فنی تیم‌های ملی نوجوان و نونهال  شدند که سه مربی سازنده تهران ” محمد رضا زوار،حسینعلی نعیمی و معصومه محمدیان “هدایت تیم های ملی کشورمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران مسعود لشگری با بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اظهار داشت: جلسه کمیته فنی «کیوروگی» با حضور زهرا سروی، اصغر رحیمی، فیض الله نفجم، هادی افشار و به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، به منظور انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی رده سنی نوجوانان و نونهالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تشکیل شد.

سخنگوی کمیته فنی افزود: در جلسه فوق مقرر شد با توجه به فاصله اندک دو رویداد قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در هر رده دو سنی، تیم ملی با کادر فنی جداگانه تشکیل گردد که در نهایت پس از بحث و بررسی سوابق مربیان مختلف، سرمربیان تیم‌های رده سنی پایه انتخاب و معرفی شدند.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ادامه داد: در بخش بانوان فاطمه صفرپور سرمربی تیم نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد بود و همین مسئولیت را در رقابتهای قهرمانی آسیا راضیه آقاجانپور در تیم ملی نوجوانان برعهده خواهد داشت. در بخش نونهالان، معصومه محمدیان سرمربی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان و شهره خلج زاده سرمربی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند.

لشگری گفت: در بخش پسران محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان است و وحید عبداللهی هدایت تیم ملی را در رقابتهای قهرمانی آسیا عهده دار خواهد بود. در بخش نونهالان نیز، هدایت تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان برعهده حسینعلی نعیمی است و در رقابت‌های قهرمانی آسیا کوروش رجلی سرمربی تیم ملی در این رده سنی خواهد بود.

وی در پایان عنوان داشت که اعضای کادر فنی این تیم ها با نظر سرمربی انتخاب و معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است رقابت‌های نونهالان قهرمانی جهان ششم تا نهم مرداد ماه و قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا ۲۴ و ۲۵ مرداد و نوجوانان آسیا ۲۶ و ۲۷ مرداد در مغولستان و شهر «اولان باتور» برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram