۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 51165
  • 11 مرداد 1400 - 13:35
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
حاج حسینی : لیگ پومسه بانوان استان،به صورت مجازی برگزار می شود

حاج حسینی : لیگ پومسه بانوان استان،به صورت مجازی برگزار می شود

نایب رییس بانوان استان تهران گفت : براساس تصمیم گیری انجام شده و در جهت حفظ سلامتی تکواندو کاران  استان ،رقابتهای لیگ باشگاهای پومسه در دو بخش دسته یک و برتر،به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد . سلمه حاج حسینی نایب رییس بانوان تکواندو استان در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت :طی […]

نایب رییس بانوان استان تهران گفت : براساس تصمیم گیری انجام شده و در جهت حفظ سلامتی تکواندو کاران  استان ،رقابتهای لیگ باشگاهای پومسه در دو بخش دسته یک و برتر،به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد .

سلمه حاج حسینی نایب رییس بانوان تکواندو استان در گفتگو با روابط عمومی هیات بیان داشت :طی جلسه ای که امروز دوشنبه ۱۱ مرداده ماه با مسئولین کمیته پومسه و داوران استان داشته ایم،با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم برگزاری مسابقات به جهت حفظ سلامتی تکواندوکاران عزیزمان، تصمیم برآن شد که رقابتهای لیگ پومسه باشگاهای استان در دو بخش برتر و دسته یک به صورت غیر حضوری برگزار گردد.

نایب رییس بانوان با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این بود که این رقابتها به صورت حضوری برگزار گرددو شوق و انگیزه و حس رقابت در میان پومسه روهایمان ایجاد شود اظهار داشت : متاسفانه با توجه به شرایط موجود برگزاری این رقابتها به صورت حضوری امکان پذیر نیست و طی جلسه ای که برگزار گردید مقررشدتا کمیته پومسه دستورالعمل و شرایط ارسال فیلم ها در دوبخش انفرادی و تیمی اعلام نمایید.

وی افزود: قضاوت هفته نخست رقابتهای لیگ برتر و دسته یک پومسه استان ،طبق برنامه ریزی صورت گرفته در هفته اول شهریور ماه خواهد بود و فینال این دوره از رقابتها  به مناسبت روز جهانی تکواندو برگزار خواهد شد .

حاج حسینی در پایان بیان داشت :با نظر کمیته پومسه مهلت ثبت نام این رقابتها تا ۲۵ مرداد ماه تمدید شد و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سایت مسابقات مراجعه نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram