۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 41240
  • 06 فروردین 1398 - 14:58
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
نعیمی: به دنبال برگزاری چهارمین دوره رقابت های بین المللی هستیم

نعیمی: به دنبال برگزاری چهارمین دوره رقابت های بین المللی هستیم

رئیس هیئت تکواندو  حوزه جنوبغرب گفت: در سال ۹۸ به دنبال برگزاری چهارمین دوره رقابت های بین المللی در حوزه جنوبغرب هستیم. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، حسینعلی نعیمی رئیس هیئت تکواندو جنوبغرب استان تهران با بیان اینکه عملکرد این هیئت در سال ۹۷ فراتر از برنامه ارائه شده بود گفت: در […]

رئیس هیئت تکواندو  حوزه جنوبغرب گفت: در سال ۹۸ به دنبال برگزاری چهارمین دوره رقابت های بین المللی در حوزه جنوبغرب هستیم.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، حسینعلی نعیمی رئیس هیئت تکواندو جنوبغرب استان تهران با بیان اینکه عملکرد این هیئت در سال ۹۷ فراتر از برنامه ارائه شده بود گفت: در سالی که گذشت طبق تقویمی که در انتهای سال ۹۶ ارائه داده بودیم پیش رفته و در مواردی هم فراتر از برنامه ارائه شده بودیم و توانستیم با یک کار تیمی و از پیش برنامه ریزی شده به عنوان هیئت نمونه در سال ۹۷ انتخاب شویم.
وی گفت: کمک به بیماران نیازمند، حضور در سازمان انتقال خون به همراه مربیان، ورزشکاران و داوران در ۹ مرداد ماه، شرکت در مراسم ارتحال امام، راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن ماه در حوزه کارهای فرهنگی و برگزاری چندین دوره مسابقات قهرمانی در رده های مختلف سنی در بخش آقایان و بانوان و همچنین برگزاری لیگ انفرادی در رده سنی خردسالان و نونهالان از اهم فعالیت های ما در سال گذشته بود.
نعیمی با اشاره به برگزاری سه دوره رقابت های بین المللی در حوزه جنوبغرب در سنوات گذشته افزود: مهمترین برنامه ما برای سال ۹۸ برگزاری چهارمین دوره رقابت های بین المللی است که با جدیت تمام به دنبال برگزاری این رقابت ها با حضور تیم هایی از کشورهای ارمنستان، آذربایجان، عراق، ترکیه، قبرس و ۲ تیم از تهران هستیم.
رئیس هیئت تکواندو جنوبغرب در خصوص رقابت های لیگ گفت: در سال ۹۸ برگزاری لیگ های انفرادی که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و حضور تیم های حوزه در رقابت های لیگ استان را در دستور کار داریم و  امیدواریم بتوانیم بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی تکواندو کاران استان تهران فراهم کنیم.
وی در پایان ضمن تبریک سال نو و تشکر از عوامل هیئت تکواندو استان افزود: امید داریم در سال پیش رو هم بتوانیم با تعامل و همدلی بین حوزه ها و هیئت استان شاهد درخشش تکواندو تهران در سطح کشور باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram