۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 64029
  • 20 دی 1401 - 18:52
  • 315 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:در حوزه کاری خود تاثیر گذار باشید / درستی:برای حل مسائل جزئی هم باید تلاش کرد
در نشست هم اندیشی نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی استان تهران ؛

لشکری:در حوزه کاری خود تاثیر گذار باشید / درستی:برای حل مسائل جزئی هم باید تلاش کرد

نشست مشترک نواب رئیس حوزه و شهرستان های و کمیته های ستادی هیات تکواندو استان تهران صبح امروز در سرای محله فرهنگیان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛جلسه مشترک نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستاید تکواندو پایتخت به منظور برنامه ریزی و ارائه عملکردبانوان در […]

نشست مشترک نواب رئیس حوزه و شهرستان های و کمیته های ستادی هیات تکواندو استان تهران صبح امروز در سرای محله فرهنگیان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛جلسه مشترک نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستاید تکواندو پایتخت به منظور برنامه ریزی و ارائه عملکردبانوان در ۹ ماه سال جاری با حضور مسعود لشکری دبیر هیات استان و اعظم درستی سرپرست نایب رییسی بانوان صبح امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه در آمفی تئاتر سرای محله فرهنگیان برگزار گردید .

در ابتدای این نشست مسعود لشکری دبیر هیات استان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا ( س) و روز زن به بانوان حاضر در ادامه بیان داشت ؛ در ابتدا جا دارد از زحمات سرکار خانم حاج حسینی در طول همکاریشان با هیات استان تقدیر و تشکر کنم و  و امیدوارم با حضور خانم درستی به عنوان سکاندار جدید در سمت نایب رییسی بانوان تهران همچنان شاهد رشد و ارتقاء بانوان تهران در تمامی عرصه ها باشیم .

وی افزود:تک تک ما به عنوان یک مسئول وظایفی را بر عهده داریم، قطعا باید در حوزه فعالیت خود نوآوری کنیم و در مسئولیت خود در هر جایگاهی که هستید تاثیرگذار باشید،این نوآوری و اثر گذاری باید با همدلی و اتحاد همراه باشد،چراکه به تنهایی نمی توانیم به موفقیت برسیم.امیدوارم در کنارهم و با کمک شما بتوانیم همواره در راه رشد و ارتقاء تکواندو استان تهران گام برداریم .

اعظم درستی سرپرست نایب رییسی بانوان استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خانم حاج حسینی در طول مدیریتشان در بخش بانوان در ادامه بیان داشت؛تهران همیشه دارای جایگاه ویژه ای در سطح کشور و نگاهها به عملکرد پایتخت متفاوت است، کارهای بسیار ارزشمند و مهمی طی این سالهای در بخش بانوان انجام شده است ومی بایست در کنار هم این روند موفقیت رو ادامه بدهیم و تلاش کنیم برای ارتقاء این رشته المپیکی در سطح پایتخت،ار مسائل جزئی به آسانی رد نشویم و برای حل مسائل کوچیک هم تلاش کنیم .

وی گفت :برای انجام تمام امور نیازمند کمک تک تک شما دوستان و اساتید هستم و امیدوارم در کنار یکدیگر بتوانیم کارهای بزرگی را به سرا نجام برسانیم .

در ادامه نشست نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی در خضوض مورارد و مشکلات مربوطه با دبیر و نایب رییس بانوان گفتگو کردند.

گفتنی است به مناسیت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا ( س) و روز زن ،از نواب رییس بانوان استان تهران تقدیر و تجلیل شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram