۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55748
  • 14 فروردین 1401 - 13:49
  • 633 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:تکواندو تهران با برنامه مدون در سال جدید شروع به کار می کند

لشکری:تکواندو تهران با برنامه مدون در سال جدید شروع به کار می کند

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت : تکواندو پایتخت همچون سنوات گذشته،با یک برنامه منظم  و مدون و با هماهنگی کلیه مسئولین حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی  شروع به کار می کند. مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران در گفتگو با روابط عمومی  هیات بیان داشت :در اولین روز کاری هیات استان […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت : تکواندو پایتخت همچون سنوات گذشته،با یک برنامه منظم  و مدون و با هماهنگی کلیه مسئولین حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی  شروع به کار می کند.

مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران در گفتگو با روابط عمومی  هیات بیان داشت :در اولین روز کاری هیات استان که مقارن با ماه مبارک رمضان بود با هماهنگی های صورت گرفته  با مسئولین اجرایی، توانستیم یک برنامه مناسبی را در قالب مسابقات و فرهنگی تحت عنوان جام رمضان برنامه ریزی کنیم که طی روزهای آتی به صورت بخشنامه اطلاع رسانی خواهد شد .

وی افزود:به منظور هماهنگی و ارائه برنامه های سال جاری، اولین نشست هم اندیشی روسا و نواب رییس کمیته های ستادی استان را در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهیم کرد تا ضمن ارائه احکام مسئولین مربوطه، بتوانیم با همکاری کمیته های ستادی  برنامه ریزی تقویم ورزشی تکواندو تهران در سال ۱۴۰۱ را انجام دهیم .

لشکری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ ، قهرمانی استان و حوزه وشهرستان ها که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو گردید، بیان داشت؛سال گذشته در بهمن ماه برنامه  ریزی های خوبی به جهت برگزاری مسابقات استانی و حوزه و شهرستان ها شده بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاهها، کنسل شد،با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده قرار شد کلیه این رقابتها پس از ماه مبارک رمضان طبق روال گذشته برگزار شود و پس از اعلام زمان قطعی از سوی مسئولین اجرایی ضمن اطلاع رسانی، سایت مسابقات برای نفراتی که نتوانستند ثبت نام کنند باز خواهد شد .

دبیر هیات تهران در پایان اظهار داشت:تکواندو  تهران با همدلی و اتحاد کلیه خانواده بزرگ تکواندو پایتخت می توانند همچون گذشته با یک برنامه مدون و منظم رو به جلو حرکت کند و امیدوارم بتوانیم در سال جدید با همکاری تک تک اعضای این خانواده فرهیخته برنامه های خود را به اجرا در آوریم و به عنوان هیات برتر در سطح کشور  باشیم .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram