۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 46376
  • 22 دی 1398 - 9:45
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
لطفی،عطاردی،بهرامی و قیاسی مردان راه یافته به اردوی تیم ملی
در پایان مسابقات ورود به اردوی؛

لطفی،عطاردی،بهرامی و قیاسی مردان راه یافته به اردوی تیم ملی

با پایان مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان که روز گذشته (شنبه – ۲۱ دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شدو ۴ هوگوپوش تهرانی  به اردو راه پیدا کردند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان روز […]

با پایان مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان که روز گذشته (شنبه – ۲۱ دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شدو ۴ هوگوپوش تهرانی  به اردو راه پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان روز گذشته (شنبه – ۲۱ دی ماه) با حضور ۴۹ تکواندوکار در فدراسیون تکواندو برگزار و ۲۳ هوگوپوش موفق شدند به اردو راه پیدا کنند.

چهار هوگوپوش تهرانی”حسین لطفی،یاشار عطاردی،فرشاد قیاسی شندی و سینا بهرامی “توانستند جواز ورود به اردوی تیم ملی را کسب کنند.

تمرینات ملی پوشان از روز شنبه – ۲۸ دی ماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می شود.

لازم به ذکر است دو مربی شایسته استان تهران هادی ساعی به عنوان مدیر فنی  و علی محمد بسحاق در جایگاه مربی در کنار ملی پوشان حضور دارند.

گفتنی است؛ تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو شده است و پیش از آن نیز رقابت‌های قهرمانی آسیا را اسفندماه سال جاری به میزبانی “بیروت” لبنان پیش‌رو دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram