۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » ارشیو کل اخبار » گفتگو
  • شناسه : 33948
  • 22 اردیبهشت 1397 - 14:44
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
نظری: تمرکز پومسه، روی کسب خوش رنگ ترین مدال آسیا است

نظری: تمرکز پومسه، روی کسب خوش رنگ ترین مدال آسیا است

سرمربی تهرانی تیم ملی پومسه گفت: اطمینان دارم که تمامی پومسه روهای ایران در ویتنام به مدال می رسند اما تمام تمرکز ما بر این است که سهم آنها خوش رنگ ترین مدال قاره کهن باشد. حسینعلی نظری، سرمربی تهرانی تیم ملی پومسه در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، درباره وضعیت آمادگی […]

سرمربی تهرانی تیم ملی پومسه گفت: اطمینان دارم که تمامی پومسه روهای ایران در ویتنام به مدال می رسند اما تمام تمرکز ما بر این است که سهم آنها خوش رنگ ترین مدال قاره کهن باشد.

حسینعلی نظری، سرمربی تهرانی تیم ملی پومسه در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، درباره وضعیت آمادگی پومسه رو های ایرانی قبل از رقابت های قهرمانی آسیا ویتنام بیان کرد: اردوی تمرینی تیم ملی پومسه از ۲۶ فروردین ماه آغاز شده است و تکواندوکاران در سه نوبت صبح ، عصر  و شب تمرین می کنند تلاش ما بر این است که تا زمان اعزام ۷۰ نوبت جلسه تمرینی را پشت سر بگذاریم

وی در ادامه افزود: انضباط خوبی بر اردوی تمرینی تیم ملی پومسه حاکم است و فدراسیون هم امکانات خوبی را فراهم کرده، من بسیار از عملکرد بچه ها راضی هستم، همه آنها ظرفیت کسب مدال را دارند اما مدال نقره و برنز دردی را از ما دوا نمی کند و همه تلاش ما روی کسب خوش رنگ ترین مدال است.

نظری درخصوص ملاک دعوت پومسه رو ها به اردوی تیم ملی گفت: از تمامی پومسه رو هایی که دارای رنکینگ و مدال آور در رویدادهای قهرمانان کشور، آسیا و جهان بودند دعوت کردیم تا ۲۰ اسفند در مسابقات ورود به اردو شرکت کنند و در نهایت بعد از چند ریزش ترکیب اصلی تیم اعزامی انتخاب شد و در هر رده سنی نمایندگان ما به حد نصاب رسیده اند.

سرمربی تیم ملی پومسه درباره حضور ۶ تکواندو کار تهرانی در جمع پومسه رو های اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام توضیح داد: متاسفانه مهدی جمالی یکی از پومسه رو های پایتخت در اردوی تمرینی کره آسیب دید و  قادر به همراهی تیم نیست،  ۵ پومسه روی دیگر استان تهران از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی درباره عملکرد پومسه رو های تهران در دوره های قبل مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ ازبکستان که من به عنوان سرمربی تیم ایران را همراهی کرده بودم تیممان موفق شد در سکوی قهرمانی بایستد ، سال گذشته در مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ فیلیپین سرمربی ایران تغییر کرده بود و تیم سوم شد، امسال پنجمین دوره ای است که در پیکارهای قهرمانی آسیا شرکت می کنیم و امیدوارم به مقام قهرمانی برسیم.

نظری به اضافه شدن نیوپومسه برای اولین بار به رقابت های قهرمانی آسیا اشاره و در این رابطه تصریح کرد:  ایران در بخش نیوپومسه تنها به صورت انفرادی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند، زیرا ارزش مدال آن در جمع مدال ها محاسبه نمی شود و بیشتر حکم آزمایشی دارد اما نیوپومسه در اصل از بازی های آسیایی جاکارتا به مسابقات اضافه می شود و از همین رو حضور بچه های ایران در نیوپومسه قهرمانی آسیا ویتنام حکم بازی تدارکاتی را نیز برای آنها دارد و می تواند از نظر انگیزشی بسیار موثر باشد.

سرمربی تیم ملی پومسه در بخش پایانی صحبت هایش گفت: از خانواده تکواندو می خواهم تا برای کسب نتایج درخشان تکواندوکاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هم در بخش پومسه و هم کیوروگی دعا کنند.

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram