۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 73922
  • 10 مهر 1402 - 12:54
  • 419 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین دوره مسابقات قهرمانی پومسه استان تهران برگزار می شود
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

دومین دوره مسابقات قهرمانی پومسه استان تهران برگزار می شود

دومین دوره مسابقات قهرمانی پومسه استان تهران در دو گروه بانوان و آقایان،به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی هیات تکواندو شهرستان قدس برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، رقابتهای قهرمانی پومسه انفرادی استاندارد تهران در دو بخش برتر و دسته یک  در تمامی ردههای سنی و ردههای […]

دومین دوره مسابقات قهرمانی پومسه استان تهران در دو گروه بانوان و آقایان،به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی هیات تکواندو شهرستان قدس برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، رقابتهای قهرمانی پومسه انفرادی استاندارد تهران در دو بخش برتر و دسته یک  در تمامی ردههای سنی و ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز _ مشکی در خانه تکواندو شهرقدس برگزار می گردد.

براساس اعلام مسئولین برگزاری،رقابتهای قهرمانی پومسه در بخش بانوان جمعه ۲۱ مهر ماه و در بخش آقایان پنجشنبه ۲۷ مهر ماه پیگیری خواهد شد .

پومسه روها در ردهای سنی زیر ۷ سال، ۸ تا ۱۰ سال،۱۰ تا ۱۲ سال،۱۲ تا ۱۴ سال،۱۵ تا ۱۷ سال ،۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱تا۴۰ سال، ۴۱تا ۵۰ سال ،۵۱تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال،۶۵ تا ۷۰ سال و بالای ۷۰ سال با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است علاقمندان جهت حضور دراین مسابقات می توانند در گروه بانوان تا ۱۹ مهر ماه و در بخش مردان تا ۲۲ مهر ماه به سایت مسابقات استان مراجعه نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram