۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 41291
  • 18 فروردین 1398 - 22:00
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
عباسی: در تلاش برای برگزاری مسابقات چند جانبه،به مناسبت گرامیداشت شهدا هستیم

عباسی: در تلاش برای برگزاری مسابقات چند جانبه،به مناسبت گرامیداشت شهدا هستیم

رئیس هیئت تکواندو شهرری گفت: در پی جذب اسپانسر برای برگزاری رقابت های چند جانبه به مناسبت گرامیداشت شهدا هستیم. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، احمد عباسی رئیس هیئت تکواندو شهرری در گفتگو با روابط عمومی این هیئت گفت: در اوایل سال گذشته میزبان سمینار رؤسا و نواب رئیس هیئت های استان […]

رئیس هیئت تکواندو شهرری گفت: در پی جذب اسپانسر برای برگزاری رقابت های چند جانبه به مناسبت گرامیداشت شهدا هستیم.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، احمد عباسی رئیس هیئت تکواندو شهرری در گفتگو با روابط عمومی این هیئت گفت: در اوایل سال گذشته میزبان سمینار رؤسا و نواب رئیس هیئت های استان تهران بودیم. میزبان اولین دوره رقابت های بانوان روستایی استان تهران و یک دوره آزمون شهرستان ها بودیم. سه دوره مسابقات قهرمانی در بخش آقایان و یک دوره در بخش بانوان برگزار کردیم و مدال های رنگارنگی هم توسط هوگوپوشان شهر ری در رقابت های قهرمانی استان و مسابقات استعدادیابی کسب شد.
عباسی در خصوص برنامه های سال ۹۸ اظهار داشت: در نظر داریم در ۴ ماه اول سال مسابقات قهرمانی در رده های مختلف سنی برگزار کنیم. از تیر ماه تا اواسط آبان ماه لیگ خردسالان و نونهالان را در دستور کار خواهیم داشت. باید اشاره کنم که شهرری گستردگی خاصی دارد و به دلیل تعداد تیم های شرکت کننده می خواهیم لیگ ها را در رده های کمربندی سبز_آبی و قرمز_مشکی برگزار کنیم و همچنین در ادامه از آبان تا اسفند ماه هم لیگ نوجوانان و بزرگسالان را خواهیم داشت.
وی افزود: در ماه رمضان هم یک دوره مسابقات جام رمضان برگزار خواهیم کرد و طبق سنوات گذشته درخواست میزبانی آزمون را هم خواهیم داد. در پی جذب اسپانسر برای برگزاری رقابت های چند جانبه به مناسبت گرامیداشت شهدا هستیم. در تلاش هستیم تا با جذب اسپانسر مسابقاتی در شأن نام شهدا برگزار کنیم و بتوانیم یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم.
رئیس هیئت تکواندو شهرری درباره لیگ منطقه ای هم گفت: لیگ منطقه ای تأثیر بسزایی در پیشرفت نوجوانان و جوانان دارد و به همین دلیل ما به طور کامل موافق این لیگ هستیم و با قدرت هم در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram