۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 65725
  • 24 بهمن 1401 - 10:16
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
۵ اسفندماه،مسابقات قهرمانی پومسه و کیوروگی پسران شمالغرب برگزار می شود

۵ اسفندماه،مسابقات قهرمانی پومسه و کیوروگی پسران شمالغرب برگزار می شود

مسابقات قهرمانی حوزه شمالغرب در دو بخش پومسه و کیوروگی در گروه پسران، جمعه ۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد. به گزار ش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابتهای قهرمانی حوزه شمالغرب در دو بخش پومسه و کیوروگی در گروه پسران جمعه ۵ اسفند ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن […]

مسابقات قهرمانی حوزه شمالغرب در دو بخش پومسه و کیوروگی در گروه پسران، جمعه ۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.
به گزار ش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابتهای قهرمانی حوزه شمالغرب در دو بخش پومسه و کیوروگی در گروه پسران جمعه ۵ اسفند ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می گردد.
براساس اعلام مسئولین برگزاری،رقابتهای قهرمانی پومسه  در دو بخش انفرادی و تیمی در ردههای سنی ( زیر ۱۲ سال ، ۱۲ تا ۱۴ سال ،۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال ، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱تا ۵۰ سال ،۵۱ تا ۶۰ سال و ۶۰سال به بالا ) و در بخش کیوروگی در ردههای سنی خردسالان و جوانان و بزرگسالان  و در ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز – مشکی برگزار می شود.
لازم به ذکر است مسابقات در رده کمربندی قرمز – مشکی جوانان و بزرگسالان با هوگوی الکترونیکی است .علاقمندان جهت ثبت نام و  حضور در این رقابتها می توانند تا ۲ اسفند ماه به سایت مسابقات استان مراجعه نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram