۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 62400
  • 25 آبان 1401 - 10:13
  • 575 بازدید
  • ارسال توسط :
“یاکوبا” اولین رقیب “کلهر” بر روی شیابچانگ جهانی

“یاکوبا” اولین رقیب “کلهر” بر روی شیابچانگ جهانی

“رضا کلهر” ملی پوش شایسته استان تهران عصر امروز در اولین دیدار خود به مصاف “یاکوبا” از کشور نیجریه می رود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، در سومین روز از بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان، مبارزات اوزان -۶۸ کیلو گرم در بخش آقایان و ۴۹- کیلو گرم در […]

“رضا کلهر” ملی پوش شایسته استان تهران عصر امروز در اولین دیدار خود به مصاف “یاکوبا” از کشور نیجریه می رود.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، در سومین روز از بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان، مبارزات اوزان -۶۸ کیلو گرم در بخش آقایان و ۴۹- کیلو گرم در گروه بانوان برگزار خواهد شد.
“رضا کلهر “ملی پوش شایسته پایتخت در وزن ۶۸- کیلوگرم امروز چهارشنبه ۲۵ آبان به عنوان نماینده کشورمان به روی شیابچانگ می رود، براساس قرعه صورت گرفته “کلهر”در دور نخست مقابل «اسماعیل یاکوبا» از نیجر به مبارزه می کند و در صورت پیروزی حریف «ایکر کاساس گارسیا» از مکزیک و دارنده رنکینگ ۴ جهان خواهد رفت. در سمت جدول کلهر، حریفانی از کشورهای آمریکا، مغولستان، چک و استرالیا قرار گرفته اند. همچنین در این وزن ۵۷ تکواندوکار شرکت خواهند کرد.
تیم ملی تکواندو کشورمان در این رقابتها با هدایت ۳ مربی شایسته استان تهران “بیژن مقانلو “به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و “ندا زارع و مهروز ساعی “مربیان تیم ملی بانوان کشورمان حضور دارند.
گفتنی است بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه به مدت یک هفته در حال برگزاریست .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram