۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 56623
  • 21 اردیبهشت 1401 - 10:42
  • 324 بازدید
  • ارسال توسط :
ادای احترام جامعه تکواندو تهران به “مارتیروسیان” در سالگرد درگذشت این پیشکسوت

ادای احترام جامعه تکواندو تهران به “مارتیروسیان” در سالگرد درگذشت این پیشکسوت

حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان  تکواندو استان تهران گفت :در سالگرد در گذشت پیشسکوت مهربان و با معرفت تکواندو از ارامنه عزیز، جامعه تکواندو تهران با حضور بر سر مزار این دوست و یار قدیمی یاد و خاطرش را  گرامی خواهیم داشت. کولجی با بیان این مطلب در گفتگو با روابط عمومی استان  در ادامه […]

حمید کولجی مسئول کمیته پیشکسوتان  تکواندو استان تهران گفت :در سالگرد در گذشت پیشسکوت مهربان و با معرفت تکواندو از ارامنه عزیز، جامعه تکواندو تهران با حضور بر سر مزار این دوست و یار قدیمی یاد و خاطرش را  گرامی خواهیم داشت.

کولجی با بیان این مطلب در گفتگو با روابط عمومی استان  در ادامه بیان داشت : مرحوم استاد فقید آرمن مارتیروسیان  از هموطنان ارامنه و یکی از پیشکسوتان تکواندو ایران است  که برای ارتقاء این رشته رزمی – خصوصا در زمینه تجهیزات زحمات بسیاری کشیده است به پاس زحمات و زنده نگه داشتن یاد این عزیز گرامی ، فردا پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالگرد درگذشت این پیشسکوت تکواندو با حضور در محل ارامستان ارامنه برسر مزارش یاد و خاطره اش را گرامی خواهیم داشت .

وی افزود : جاکعه تکواندو تهران فردا ساعت ۱۳ ظهر در محل فدراسیون تکواندو جمع خواهند شد و از آنجا به سمت مزار این دوست و یار قدیمی خواهیم رفت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram