۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 61493
  • 26 مهر 1401 - 19:55
  • 441 بازدید
  • ارسال توسط :
لشکری:مربیان پویا وفعال قطعا به قهرمانان پروری در استان کمک می کند
در حاشیه دیدار با مربیان شهرستان قرچک؛

لشکری:مربیان پویا وفعال قطعا به قهرمانان پروری در استان کمک می کند

مسئولین هیات تکواندو استان تهران صبح امروز با حضور در شهرستان قرچک،با مسئولین،مربیان و داوران این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛همزمان با آغاز روز نخست هفته تربیت بدنی و ورزش و با توجه به نام گزاری این روز به نام ورزش،پویایی جامعه،باشگاهداری و مسیر نشاط صبح امروز […]

مسئولین هیات تکواندو استان تهران صبح امروز با حضور در شهرستان قرچک،با مسئولین،مربیان و داوران این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛همزمان با آغاز روز نخست هفته تربیت بدنی و ورزش و با توجه به نام گزاری این روز به نام ورزش،پویایی جامعه،باشگاهداری و مسیر نشاط صبح امروز سه شنبه ۲۶ مهر ماه با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نشست مشترکی را در راستای بررسی، برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رشد و ارتقاءسطح تکواندو با  مسئولین ،مربیان و داوران این شهرستان برگزارکردند.

این جلسه با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران، اصغر فتحی مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان،محمد جمالی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک، محمدقربانپور ،افسانه پناهی رییس و نایب رییس،جمعی از مربیان،داوران و پیشکسوتان فعال این شهر برگزار گردید .

در ابتدای این نشست محمد قربانپور رییس هیات تکواندو قرچک گزارشی از عملکرد این شهرستان در جهت برگزاری مسابقات،حضور فعال در لیگهای استان،آزمون ،مربیان و تکواندو کاران  و برنامه های آتی این هیات  را ارائه نمود .

محمد جمالی : تکواندو تهران سرآمد دیگر هیات ها است /قرچک نیازمند نگاه ویژه مسئولین است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک ضمن خوش آمد گویی به مسئولین هیات استان و تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش در این نشست بیان داشت ؛جا دارد در ابتدا تقدیر و تشکر کنم از مسئولین هیات استان تهران که امروز در کنار ما هستند ،تکواندو یکی از رشته های پر پتانسیل این شهرستان است و با حمایت استان می توانیم در راه رشد وارتقاء گام برداریم،تکواندو استان تهران با یک برنامه ریزی منظم و منسجم همواره سرآمد دیگر رشته ها است و این را همواره در کلیه برنامه های اجرایی اش دیده می شود و مسئولین این مجموعه برای ارتقاء تکواندو تمام تلاش و سعی خود را می کنند،قرچک با توجه به شرایطش نیازمند نگاه ویژه و حمایتی مسئولین است و امیدوارم  با کمک شما بتوانیم گام های موثری را در جهت ارتقاء این رشته بر داریم .

 

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در ادامه این جلسه گفت:در ابتدا هفته تربیت بدنی و ورزش را خدمت مربیان و داوران عزیز این شهرستان تبریک عرض می نماییم،تکواندو یکی از رشته ههای رزمی دارای پتانسیل ویژه و خوب در سطح استان است و از همان ابتدای سکانداری سردار خلیلی در استان توجه ویژه ای به شناسایی و حفظ قهرمانان در سطح حوزه ها و شهرستان ها شده است و خدا را شاکریم توانستیم با همدلی و اتحاد خانواده بزرگ تکواندو استان تهران در مسیری درست گام برداریم و شاهد درخشش تکواندو کاران و مربیانمان در سطح ملی و بین المللی باشیم و افتخارات بزرگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم .

وی افزود:قطع قهرمانان ما از دل شما مربیان فعال و پویا شناسایی می شوند و راه قهرمانی  و موفقیت را شما به این عزیزان نشان می دهید،هیات استان با داشتن یک برنامه هدفمند در راستای رشد و ارتقاء تکواندو در سطح شهرستان های خود طی این سالها برنامه های خوبی را اجرا نموده و فطعا برای حفظ این قهرمانان نیز در کنار تک تک مربیان خواهیم بود.

لشکری با بیان اینکه با توجه به نیازمندیهای این شهرستان در این نشست گفته شد ،از سوی استان برای حضور تیم بانوان و آقایان شهرستان قرچک در لیگ استان کمک خواهیم کرد و همچنین برای مسابقات این استان تجهیزاتی نیز اهدا می شود.

در پایان این جلسه مشترک، از سوی هیات استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از جمال محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک، فاطمه جودکی و ناصحی از مربیان و داوران فعال این شهرستان تقدیر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram