۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50291
  • 18 اردیبهشت 1400 - 10:47
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات آزاد قهرمانی پومسه مجازی حوزه جنوبغرب برگزار می شود

مسابقات آزاد قهرمانی پومسه مجازی حوزه جنوبغرب برگزار می شود

مسابقات آزاد قهرمانی پومسه مجازی،حوزه جنوبغرب در گروه دختران و تمامی ردههای سنی برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی پومسه دختران حوزه جنوبغرب به صورت مجازی،در تمامی ردههای سنی و رده کمربندی سبز _ آبی و قرمز _ مشکی برگزار خواهد شد . در این […]

مسابقات آزاد قهرمانی پومسه مجازی،حوزه جنوبغرب در گروه دختران و تمامی ردههای سنی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی پومسه دختران حوزه جنوبغرب به صورت مجازی،در تمامی ردههای سنی و رده کمربندی سبز _ آبی و قرمز _ مشکی برگزار خواهد شد .

در این دوره از رقابتها پومسه روها در رده های سنی زیر ۱۲ سال،۱۲تا ۱۴سال،۱۵ تا ۱۷ سال،۱۸ تا ۳۰سال،۳۱ تا ۴۰ سال و ۴۱تا ۵۰ سال  به صورت غیر حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

براساس اعلام مسئولین برگزاری، پومسه رو ها در رده کمربندی سبز  فرم ۲و ۳ ،رده کمربندی آبی فرم ۳ و ۴ ،رده کمربندی قرمز فرم ۵ و ۶ ،رده کمربندی مشکی دان یک فرم ۷ و ۸ ،رده کمربندی مشکی دان دو فرم کوریو و کوم کانگ  و مشکی دان ۳ فرم کوم کانگ و تبک را اجرا و به صورت فیلم ارسال نمایند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان می بایست به ترتیب اول فرم شماره پایین تر و سپس فرم شماره بالاتر را اجرا نمایند و فیلم خود را به همراه کد پرداخت بانکی و کد پیگیری آخرین مرحله در سایت مسابقات به شماره واتس آپ ۰۹۱۲۷۹۹۰۷۴۷ ارسال کنند.

ثبت نام مسابقات آزاد قهرمانی حوزه جنوبغرب از طریق سایت مسابقات استان می باشد و از امروز ۱۸ اردیبهشت آغاز و تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت .

گفتنی است قضاوت این دوره از رقابتها در مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور داوران به صورت رسمی انجام خواهدشد و به نفرات برتر حکم  اهدا می گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram