۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54478
  • 21 دی 1400 - 9:58
  • 854 بازدید
  • ارسال توسط :
تهران ،میزبان دوره مربیگری درجه یک کشوری/آغاز دوره عملی از امروز در کبکانیان

تهران ،میزبان دوره مربیگری درجه یک کشوری/آغاز دوره عملی از امروز در کبکانیان

دوره مربیگری درجه یک کشوری تکواندو در گروه مردان،به میزبانی هیات تهران با حضور ۳۴ مربی از شنبه ۱۸ دی ماه در حال برگزاریست. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندود استان تهران ؛دوره مربیگری درجه یک کشوری درگروه مردان در دوبخش تئوری و عملی و به صورت مجازی و حضوری با حضور ۳۴ مربی از […]

دوره مربیگری درجه یک کشوری تکواندو در گروه مردان،به میزبانی هیات تهران با حضور ۳۴ مربی از شنبه ۱۸ دی ماه در حال برگزاریست.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندود استان تهران ؛دوره مربیگری درجه یک کشوری درگروه مردان در دوبخش تئوری و عملی و به صورت مجازی و حضوری با حضور ۳۴ مربی از ۶ استان “آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردیل،زنجان، ایلام و تهران”از روز شنبه ۱۸ دی ماه بابرگزاری دورهای تئوری و به صورت مجازی به میزبانی هیات تکواندو استان تهران آغاز شده است .

دوره مربیگری درجه یک در بخش تئوری زیر  نظر اساتید “سعید کروندی( قوانین و مقررات)، حقوق ورزشی ( مرتضی ترابی) و رسول زارع زاده ( اصول مبارزه و علم تمرین) ” طی روزهای شنبه و یکشنبه ( ۱۸ و ۱۹ دی ماه) به صورت مجازی برگزار شد.

همچنین بخش عملی این دوره آموزشی زیر نظر اساتید”محمد امین نامجو( هانمادانگ) ،مرتضی استکی ( فرم و فلسفه ) ،رسول زارع زاده ( اصول مبارزه و علم تمرین )از امروز سه شنبه ۲۱ دی به مدت چهار روز در سالن شهید کبکانیان در حال برگزاریست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram