۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80302
  • 26 خرداد 1403 - 9:21
  • 31 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مریم رضایی
بررسی برگزاری مسابقات آزاد و شرح وظایف کمیته فنی در نشست مشترک کمیته فنی بانوان استان تهران

بررسی برگزاری مسابقات آزاد و شرح وظایف کمیته فنی در نشست مشترک کمیته فنی بانوان استان تهران

در نشست مشترک کمیته فنی بانوان استان تهران که صبح امروز برگزار شد، علاوه بر معرفی مسئول و دبیر جدید این کمیته، موضوع برگزاری مسابقات آزاد و شرح وظایف کمیته فنی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛این نشست باحضور مهدی کاشانیان سرپرست دبیر هیات، فاطمه بابایی، […]

در نشست مشترک کمیته فنی بانوان استان تهران که صبح امروز برگزار شد، علاوه بر معرفی مسئول و دبیر جدید این کمیته، موضوع برگزاری مسابقات آزاد و شرح وظایف کمیته فنی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛این نشست باحضور مهدی کاشانیان سرپرست دبیر هیات، فاطمه بابایی، نایب رییس بانوان، حمید باقی نژاد و محمد رضا زوار، مسئول و دبیر کمیته فنی در بخش آقایان، مریم آذر مهر و زهرا شهریاری، به عنوان مسئول و دبیر جدید کمیته فنی در بخش بانوان، اعظم درستی و مژگان فرضی نژاد برگزار شد.

کاشانیان در این نشست با اشاره به ظرفیت های بالای تکواندو بانوان در استان تهران، گفت: “ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با حمایت از بانوان تکواندوکار، زمینه های لازم برای رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان تهران را فراهم کنیم.”

بابایی، نایب رییس بانوان هیئت تکواندو استان تهران نیز در این نشست اظهار داشت: “تشکیل کمیته فنی بانوان گامی مهم در راستای توسعه و پیشرفت تکواندو بانوان در استان تهران است. ما امیدواریم با همکاری و همدلی اعضای این کمیته بتوانیم شاهد موفقیت های روزافزون بانوان تکواندوکار استان تهران در میادین مختلف باشیم.”

مسئولیت کمیته فنی بانوان در بخش بانوان بر عهده مریم آذر مهر و دبیری آن نیز بر عهده زهرا شهریاری خواهد بود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram