۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 68740
  • 20 خرداد 1402 - 9:18
  • 61 بازدید
  • ارسال توسط :
نایب قهرمانی گرندپری رم در تصاحب ناهید کیانی/اولین مدال تیم ملی به نام پایتخت نشینان ثبت شد

نایب قهرمانی گرندپری رم در تصاحب ناهید کیانی/اولین مدال تیم ملی به نام پایتخت نشینان ثبت شد

ناهید کیانی ملی پوش  شایسته و باغیرت تکواندو استان تهران در مبارزه نهایی رقابت های گرندپری رم، برابر جید جویز  مغلوب شد و موفق به کسب مدال نقره شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در پایان روز نخست از رقابت های گرندپری رم ۲۰۲۳  ناهید کیانی ملی پوش  شایسته استان تهران در […]

ناهید کیانی ملی پوش  شایسته و باغیرت تکواندو استان تهران در مبارزه نهایی رقابت های گرندپری رم، برابر جید جویز  مغلوب شد و موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در پایان روز نخست از رقابت های گرندپری رم ۲۰۲۳  ناهید کیانی ملی پوش  شایسته استان تهران در وزن ۵۷- کیلوگرم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد تا کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند طلا و  نقره را در کلکسیون افتخارات خودثبت کند.

«ناهید کیانی» که یکشنبه گذشته موفق به کسب مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در شهر باکو جمهوری آذربایجان شده بود، در مبارزه پایانی وزن ۵۷- کیلوگرم برابر «جید جونز» نفر چهارم رنکینگ المپیک، دارنده ۲ طلای المپیک، طلا ونقره و ۲ برنز جهان از بریتانیا قرار گرفت و با وجود ارائه نمایشی خوب، در ۲ راند شکست خورد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

نماینده ایران دور نخست مقابل «فاناپا هارنسوجین» از تایلند قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ قرار گرفت و۲ بر صفر او را از پیش رو بردارد. وی در مرحله یک هشتم نهایی «ندا لعرج»از مراکش با رنکینگ چهارم المپیکی را  در دیداری نفس گیر ۲ بر یک او را شکست داد و در ادامه با پیروزی ۲ بر صفر مقابل «چیالینگ لو» نماینده چین تایپه به نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله نیز «کیم» از کره جنوبی را در یک دیدار نزدیک و حساس  ۲ بر یک  شکست داد و راهی فینال شد.

گفتنی است به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب کسب مدال طلا، نقره و برنز ۶۰، ۳۶ و ۲۱٫۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram