۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 70310
  • 18 تیر 1402 - 11:00
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین تجلیل از دختران قهرمان شهرستان رباط کریم برگزار شد

آیین تجلیل از دختران قهرمان شهرستان رباط کریم برگزار شد

مراسم تجلیل و تقدیر از دختران مقام آور و قهرمان تکواندوکار شهرستان رباط کریم، با حضور مسئولین این شهرستان و استان تهران برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛به مناسبت عید سعید غدیر خم و به منظور قدردانی از دختران قهرمان و مدال آور تکواندو شهرستان رباط کریم مراسم تجلیل […]

مراسم تجلیل و تقدیر از دختران مقام آور و قهرمان تکواندوکار شهرستان رباط کریم، با حضور مسئولین این شهرستان و استان تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛به مناسبت عید سعید غدیر خم و به منظور قدردانی از دختران قهرمان و مدال آور تکواندو شهرستان رباط کریم مراسم تجلیل از قهرمانان استانی و کشوری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقا ترابی امام جمعه، دکتر امید احمدی فرماندار، محمد علیخان بخشدار مرکزی شهرستان رباط کریم ، مسعود  لشگری دبیر هیات تکواندو استان، جلال چوروکی مسئول کمیته بازرسی استان، ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان و محمد آقابابایی رئیس هیات تکواندو شهرستان روز گذشته شنبه ۱۷ تیر ماه  در سالن همایش اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

این مراسم  باشکوه به همت هیات تکواندو شهرستان رباط‌کریم و اداره ورزش و جوانان برگزار و طی آن از قهرمانان سال ۱۴۰۱ به همراه مربیان منطقه با اهداء لوح سپاس و جوایز ارزنده ورزشی تجلیل به عمل آمد.

مسعودلشکری دبیر هیات استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مسئولین شهرستان رباط کریم در جهت برگزاری این مراسم بیان داشت :امروز شاهد حضور قهرمانان وآینده سازان تکواندو ایران هستیم و بسیار خوشحالم که در کنار شما عزیزان هستم،دختران ما در میادین قهرمانی نسبت به پسران ما پیشی گرفتند و توانستند در تمامی میادین بدرخشند که این نوید روزهای پر از افتخار برای دخترانمان است.

وی افزود:قطعا کسب موفقیت و رسیدن به یک جایگاه عالی منوط به یک کار گروهی، اتحاد و همدلی است که امروز در این مراسم شاهد آن بودم و جا دارد از مسئولین هیات تکواندوشهرستان رباط کریم تشکر ویژه کنم، رباط کریم دارای ظرفیت و پتانسیل ویژه است و طی این سالها شاهد رشد وترقی تکواندو در این شهرستان بودیم و امیدوارم که این قهرمان پروری ادامه دار باشد و همچنان شاهد حضور موفق دختران و پسران این شهرستان در تمامی میادین باشیم.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram