۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32727
  • 21 فروردین 1397 - 23:07
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین طلای ایران هم صید تکواندوکار تهران شد/ ولی پور در سکوی قهرمانی جهان ایستاد

دومین طلای ایران هم صید تکواندوکار تهران شد/ ولی پور در سکوی قهرمانی جهان ایستاد

امیر‌ ولی‌پور نماینده پرافتخار استان تهران موفق شد با غلبه بر تمامی حریفانش در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ عنوان قهرمانی وزن ۵۱- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از روز […]

امیر‌ ولی‌پور نماینده پرافتخار استان تهران موفق شد با غلبه بر تمامی حریفانش در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ عنوان قهرمانی وزن ۵۱- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از روز گذشته (دوشنبه – ۲۱ فروردین‌ماه) در سالن “ساله کوارت” الحمامات آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

امروز(سه شنبه – ۲۲ فروردین‌ماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، امیر ولی‎‌‌پور نماینده شایسته تهرانی تیم ملی ایران موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد و طلای این رویداد را بر گردن بیاویزد.

نماینده وزن ۵۱- کیلوگرم کشورمان ابتدا به مصاف «کادن» انگلیسی رفت و ۲۵ بر ۴ به برتری رسید، در دومین گام «عمر عبدالباسط» از مصر را ۲۵ بر ۳ از پیش رو برداشت؛ وی در ادامه «الکس میلفیوری» ایتالیایی را ۲۲ بر ۴ شکست داد.

امیر در چهارمین دیدار رو در روی نماینده‌ کره‌جنوبی قرار گرفت و این مبارزه پایاپای پیش رفت و به راند طلایی کشیده شده که نماینده کشورمان توانست در این راند توانایی خود را به اثبات برساند.او در مرحله نیمه نهایی نیز با غلبه (۱۷ بر ۱۱)بر حریف ازبک خود به برتری رسید.

نماینده شایسته تهران در فینال نیز تکواندوکار آذربایجان را شکست داد تا عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب نماید.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram