۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 40758
  • 30 بهمن 1397 - 11:40
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
اوزان پیکارهای خردسالان برای مسابقات سال آینده تغییر کرد

اوزان پیکارهای خردسالان برای مسابقات سال آینده تغییر کرد

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، اوزان مسابقات خردسالان در دو گروه دختران و پسران برای حضور در رویدادهای سال آینده تغییر کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران وبه نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ جلسه کمیته فنی صبح امروز (دوشنبه – ۲۹ بهمن ماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، […]

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، اوزان مسابقات خردسالان در دو گروه دختران و پسران برای حضور در رویدادهای سال آینده تغییر کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران وبه نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ جلسه کمیته فنی صبح امروز (دوشنبه – ۲۹ بهمن ماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، اسماعیل آذرپاد، زهرا سروی، سیروس رضایی و حسینعلی نظری اعضای کمیته فنی برگزار و در خصوص تغییر اوزان خردسالان تصمیم گیری شد.
پیش از این و در خصوص اوزان مسابقات خردسالان از سوی مربیان رده های سنی پایه نظرات و پیشنهاداتی مطرح گردیده بود که پس از بررسی های کارشناسی کمیته تحقیقات و پژوهش و با توجه به گزارش این کمیته، با هدف کاهش آسیب های خردسالان از جمله مشکلات رشدی ناشی از وزن کم کردن و همچنین پشتوانه سازی در اوزان بالا، کمیته فنی تصمیم به تغییر اوزان مسابقات خردسالان برای رویدادهای سال ۱۳۹۸ گرفت.
اوزان مشخص شده به شرح ذیل است:
۲۶-، ۲۸-، ۳۰-، ۳۳-، ۳۶-، ۴۰-، ۴۴-، ۴۸-، ۵۲- و ۵۲+ کیلوگرم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram