۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 68372
  • 07 خرداد 1402 - 16:54
  • 345 بازدید
  • ارسال توسط :
“راج چوهان”هندی اولین رقیب متین در آوردگاه جهانی
رضایی اولین نماینده تهران در روز نخست مسابقات جهانی؛

“راج چوهان”هندی اولین رقیب متین در آوردگاه جهانی

متین رضایی ملی پوش شایسته استان تهران فردا در اولین روز مسابقات قهرمانی جهان باکو به مصاف رقبای خود می رود . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جهان باکو ۲۰۲۳ از فردا دوشنبه هشتم خرداد ماه رسما در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» به میزبانی کشور […]

متین رضایی ملی پوش شایسته استان تهران فردا در اولین روز مسابقات قهرمانی جهان باکو به مصاف رقبای خود می رود .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جهان باکو ۲۰۲۳ از فردا دوشنبه هشتم خرداد ماه رسما در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز می شود.

 این دوره از مسابقات با حضور ۹۴۹ تکواندوکار در اوزان دهگانه  به مدت هفت روز برگزار می شود که در روز اول  این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۷- کیلوگرم و ۶۸- کیلوگرم در دوبخش مردان و زنان به میدان مبارزه می روند.

متین رضایی ملی پوش جوان استان تهران در وزن ۶۸_ کیلوگرم به عنوان نماینده کشورمان به روی شیابچانگ خواهد رفت که براساس قرعه کشی انجام شده در گام نخست با «راج چوهان» از هند رو به رو می شود و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه نمایندگان سیرالئون و برزیل پیکار خواهد کرد. در سمت جدول رضایی «خاویر پرز پولو»تکواندوکار صاحب نام اسپانیایی و نایب قهرمان رقابت های جهانی منچستر ۲۰۱۹ ایستاده است.

گفتنی است در این وزن  ۷۳ تکواندوکار ثبت نام کرده اند که می توان به عنوان پرترافیک ترین وزن این دوره از مسابقات از آن نام برد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram