۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 67960
  • 03 خرداد 1402 - 19:58
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :
لشگری: تکواندو شهرستان قدس به مسیر پیشرفت باز می گردد

لشگری: تکواندو شهرستان قدس به مسیر پیشرفت باز می گردد

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت: ورزش تکواندو در شهرستان قدس، دارای قهرمانان و مربیان شایسته و توانمندی است که امیدواریم با توجه ویژه و همدلی و تعامل مسئولین ورزشی این شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی تکواندو در این شهر باشیم. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت: ورزش تکواندو در شهرستان قدس، دارای قهرمانان و مربیان شایسته و توانمندی است که امیدواریم با توجه ویژه و همدلی و تعامل مسئولین ورزشی این شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی تکواندو در این شهر باشیم.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ مسعود لشگری دبیر هیات تکواندو استان تهران با حضور در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن دیدار با حسن پارسافر رئیس اداره، در جهت پیشبرد اهداف هیات، ایجاد وحدت و یکپارچگی در خصوص برگزاری مسابقات آتی تکواندو به گفتگو پرداختند.

دبیر هیات استان تهران در این نشست صمیمانه توجه به ظرفیتهای شهرستانی را یکی از برنامه های مهم هیات دانست گفت: درصدد هستیم با احصای منابع مختلف استان تهران بتوانیم از ظرفیت بالقوه آنها برای رشد و توسعه این ورزش در شهرستانها گام های موثری برداریم.

در ادامه این نشست حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به اینکه قدس یکی از مناطق پرظرفیت در ورزشهای قهرمانی و همگانیِ، استان تهران و کشور محسوب میشود گفت: ورزشکاران شهر قدسی با اهتمام و همت خود در بیشتر رشته ها توانستند تا کنون موفقیت های بسیاری را در عرصه های ملی، آسیایی و بین المللی کسب کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram