۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 48686
  • 16 شهریور 1399 - 14:19
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
تبریک گل محمدی به ریاست فدراسیون تکواندو

تبریک گل محمدی به ریاست فدراسیون تکواندو

رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون جهان را به سیدمحمد پولادگر تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران با ارسال پیامی انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون جهان را […]

رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون جهان را به سیدمحمد پولادگر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران با ارسال پیامی انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون جهان را به رییس فدراسیون تکواندو تبریک گفت.

در متن پیام تبریک آمده است:

جناب آقای پولادگر

رییس محترم فدراسیون تکواندو

با سلام و احترام
احتراما بدینوسیله انتخاب بجا و شایسته فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران از طرف فدراسیون جهانی، به عنوان برترین فدراسیون جهان را خدمت جنابعالی و خانواده پرافتخار تکواندو تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید موفقیت مذکور مدیون زحمات و تلاش های تمامی همکاران گرامی آن فدراسیون بوده که بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی این عزیران دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram