۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50887
  • 25 خرداد 1400 - 20:24
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
تیم ملی پاراتکواندو ایران با شایستگی قهرمان آسیا شد
ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا 2021 - لبنان؛

تیم ملی پاراتکواندو ایران با شایستگی قهرمان آسیا شد

در پایان ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا، تیم‌ملی کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز توانست برای ششمین مرتبه مقتدرانه بر سکوی نخست آسیا بایستد و کاپ اولی را بالای سر ببرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات […]

در پایان ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا، تیم‌ملی کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز توانست برای ششمین مرتبه مقتدرانه بر سکوی نخست آسیا بایستد و کاپ اولی را بالای سر ببرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در سالن “نوهاد نوفال” بیروت برگزار شد.

تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان با ۴ مدال طلای مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور و مهتاب نبوی، یک نقره حامد حق شناس و ۲ برنز مهدی بهرامی آذر و رایحه شهاب مقتدرانه توانست برای ششمین مرتبه عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

قزاقستان با ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ترکیه با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز سوم شد.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد؛ عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

گفتنی است؛ تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان ساعت ۰۰:۰۵ بامداد روز پنجشنبه – ۲۷ خردادماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد ایران می‌شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram