۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 81739
  • 29 مرداد 1403 - 10:25
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
کشاورز: نسل جدید پاراتکواندو، آماده درخشش در المپیک پاریس است

کشاورز: نسل جدید پاراتکواندو، آماده درخشش در المپیک پاریس است

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت ؛ هدف ما در پاریس فراتر از کسب یک مدال است،می‌خواهیم با درخشش دختران جوان ایرانی، به جهانیان نشان دهیم که پاراتکواندوی ایران آینده‌ای روشن دارد. این نسل از ورزشکاران، نه تنها برای امروز، بلکه برای سال‌های آینده نیز آماده رقابت در بالاترین سطح هستند. عاطفه کشاورز از مربیان مجرب […]

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت ؛ هدف ما در پاریس فراتر از کسب یک مدال است،می‌خواهیم با درخشش دختران جوان ایرانی، به جهانیان نشان دهیم که پاراتکواندوی ایران آینده‌ای روشن دارد. این نسل از ورزشکاران، نه تنها برای امروز، بلکه برای سال‌های آینده نیز آماده رقابت در بالاترین سطح هستند.

عاطفه کشاورز از مربیان مجرب و توانمند استان تهران که به عنوان سکاندار تیم ملی بانوان پاراتکواندو در بازیهای پارالمپیک پاریس 2024 حضور دارد،در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ضمن بیان مطلب فوق در ادامه بیان داشت ؛ دخترانمان در اردوی تیم ملی تمرینات مستمر و فشرده را سپری کردند و در سطح آمادگی جسمانی و روانی خوبی هستند و در این مدت تمرکز اصلی مان را بر روی تقویت آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران بکار بستیم .

وی افزود : همچنین، با توجه به تجربیات گذشته، تاکتیک‌های جدیدی را طراحی کرده‌ایم که امیدواریم در مسابقات به کارمان بیاید. علاوه بر این، با تحلیل دقیق حریفان، برنامه‌های تمرینی خود را متناسب با آن‌ها تنظیم کرده‌ایم.با این حال، می‌دانیم که رقابت‌های المپیک، میدان تجربه، فکر برتر و انگیزه‌های بالاتر است و  تیم ما با آمادگی کامل و روحیه‌ای بالا به این مسابقات وارد خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان گفت :با دو نماینده جوان و پرانرژی، امیدواریم بتوانیم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم. تمرینات فشرده و برنامه‌ریزی شده، ما را به اوج آمادگی جسمانی و روانی رسانده است. از فدراسیون تکواندو و شخص آقای ساعی رییس فدراسیون تکواندو و دکتر رحیمی دبیر پر تلاش  که همواره حامی ما بوده‌اند، کمال تشکر را داریم.

کشاورز در پایان در خصوص موفقیت تیم ملی پاراتکواندو در بازهای المپیک پاریس 2024  بیان داشت : برای موفقیت در چنین رویداد مهمی، مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی دقیق و کنترل استرس از اهمیت بالایی برخوردار است. با تبدیل استرس به هیجان و درک صحیح از فضای المپیک، می‌توانیم به بهترین شکل ممکن در مسابقات ظاهر شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram