۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84955
  • 25 مهر 1403 - 15:28
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
نوید آینده‌ای طلایی برای تکواندو ایران در پردیس/ساعی؛ مهمان ویژه این شهرستان برای توسعه تکواندو

نوید آینده‌ای طلایی برای تکواندو ایران در پردیس/ساعی؛ مهمان ویژه این شهرستان برای توسعه تکواندو

با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در پردیس، آینده‌ای درخشان برای تکواندو ایران رقم خورد. این رویداد مهم، نویدبخش توسعه زیرساخت‌ها و پرورش قهرمانان جدید در این رشته ورزشی است. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ عصر روز سه‌شنبه( 24 مهر ماه) ، شهرستان پردیس میزبان هادی ساعی، اسطوره تکواندو ایران […]

با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در پردیس، آینده‌ای درخشان برای تکواندو ایران رقم خورد. این رویداد مهم، نویدبخش توسعه زیرساخت‌ها و پرورش قهرمانان جدید در این رشته ورزشی است.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ عصر روز سه‌شنبه( 24 مهر ماه) ، شهرستان پردیس میزبان هادی ساعی، اسطوره تکواندو ایران و جهان و رییس فدراسیون تکواندو بود. این بازدید با حضور دکتر اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون تکواندو ،دکتر نظری رییس هیئت تکواندو استان تهران، سید حسین عباسی رییس امور مجامع فدراسیون تکواندو، جمشید سهرابی دبیر هیات استان، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در منطقه برای رشد و گسترش رشته تکواندو در سطح ملی و بین‌المللی برگزار شد.

هدف از این بازدید، بررسی ظرفیت‌های موجود منطقه برای توسعه و گسترش رشته تکواندو در سطح ملی و بین‌المللی بود. در این راستا، هیئت تکواندو شهرستان پردیس با ارائه پیشنهادی مبنی بر ایجاد زیرساخت‌های جدید ورزشی، از جمله سالن‌های چندمنظوره تکواندو، بدنسازی و استخر، به همراه ساخت مجموعه اقامتی برای تیم‌های ملی، گامی بزرگ در جهت تحقق این هدف برداشت.

این پیشنهاد با استقبال بسیار خوب مسئولین شهری و به ویژه دکتر فراشیانی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، مواجه شد. ایشان ضمن تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های ورزشی، آمادگی خود را برای همکاری با فدراسیون تکواندو و هیئت تکواندو استان تهران در جهت فراهم نمودن بهترین امکانات برای ورزشکاران اعلام کردند.

در این جلسه، هیئت تکواندو شهرستان پردیس از زحمات مسئولین شهری به ویژه دکتر فراشیانی به جهت حمایت از توسعه ورزش تکواندو و همکاری در اجرای این طرح بزرگ قدردانی نمود. همچنین، میهمانان در دیدار صمیمی با جمعی از مربیان و قهرمانان شهرستان پردیس، از نزدیک با استعدادهای این منطقه آشنا شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram