۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84401
  • 07 مهر 1403 - 11:00
  • 56 بازدید
  • ارسال توسط :
غزال هوشمند: هدفم کسب مدال طلا و افتخارآفرینی برای کشورم است

غزال هوشمند: هدفم کسب مدال طلا و افتخارآفرینی برای کشورم است

 هوشمند، ملی پوش 17 ساله و نوجوان مستعد و با انگیزه‌ای استان تهران  که توانسته به افتخارات چشمگیری در رشته‌ی تکواندو دست پیدا کند، او که با کسب مدال طلای آسیا و راهیابی به تیم ملی، آینده‌ای درخشان را برای خود رقم زده است. غزال هوشمند ملی پوش شایسته استان تهران  که در وزن اول […]

 هوشمند، ملی پوش 17 ساله و نوجوان مستعد و با انگیزه‌ای استان تهران  که توانسته به افتخارات چشمگیری در رشته‌ی تکواندو دست پیدا کند، او که با کسب مدال طلای آسیا و راهیابی به تیم ملی، آینده‌ای درخشان را برای خود رقم زده است.

غزال هوشمند ملی پوش شایسته استان تهران  که در وزن اول در مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی 2024 حضور دارد در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو  استان گفت : تمرینات فشرده و منظمی را طی دو ماه گذشته پشت سر گذاشته و در شرایط بسیار خوبی از لحاظ فنی، جسمانی و روانی قرار دارم و  جا دارد از حمایت مربی پایه‌ام، مریم حجتی که همیشه در کنارم بوده و کمکم کرده تشکر کنم.

وی با اشاره به هدفش که کسب خوشرنگ‌ترین مدال درجهان است در ادامه بیان داشت ؛ رقابت‌ها قهرمانی جهان در سطح بسیار بالایی برگزار است و همه ورزشکاران از سراسر دنیا با بهترین‌های خود در این میدان حضور دارند و این چالش بزرگی است، اما  تمام تلاشش خود را برای رسیدن به کسب بهترین مدال خواهم کرد.

غزال در ادامه بیان داشت: هماهنگی و یکدلی بین اعضای تیم، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ماست. همه ما برای هم تلاش می‌کنیم و به همدیگر کمک می‌کنیم. همچنین، کادر فنی بسیار حرفه‌ای و با تجربه‌ای داریم که به ما کمک می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.همه ملی پوشان برای کسب بهترین نتیجه به شیاپچانگ می‌روند و قطعا با تلاش و تمرکز، می توانیم روی سکوی قهرمانی بایستیم و قدردان زحمات کادر فنی و مسئولین فدراسیون تکواندو باشیم.

وی در پایان گفت :به همه نوجوانان توصیه می‌کنم که به دنبال علاقه‌مندی‌های خود بروند و با تلاش و پشتکار به دنبال اهدافشان باشند. هیچ چیز غیرممکن نیست و با باور به خود می‌توان به هر چیزی دست یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram