۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50984
  • 26 خرداد 1400 - 18:58
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
کیانی نشان برنز آسیا را بر گردن آویخت
بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ بیروت:

کیانی نشان برنز آسیا را بر گردن آویخت

ناهید کیانی هوگوپوش شایسته استان تهران،عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد . به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – لبنان با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۱ کشور از امروز (چهارشنبه – ۲۶خردادماه) در سالن “نوهاد نوفال” بیروت آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. […]

ناهید کیانی هوگوپوش شایسته استان تهران،عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – لبنان با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۱ کشور از امروز (چهارشنبه – ۲۶خردادماه) در سالن “نوهاد نوفال” بیروت آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

ناهید کیانی هوگوپوش وزن ۵۷- کیلوگرم ایران بود که با واگذاری نتیجه به قهرمان جهان به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها رسید.

ناهید در گام نخست به مصاف “پائولینا لوئیس لوپز” از فیلیپین که برنز بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، رفت و مقتدرانه و با نتیجه ۲۹ بر ۹ به برتری رسید اما در ادامه برابر “یو جین کیم” نماینده کره جنوبی قرار گرفت و ۱۳ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد تا بر سکوی سومی آسیا بایستد.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

** مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram