۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50882
  • 25 خرداد 1400 - 18:19
  • 355 بازدید
  • ارسال توسط :
درخشش برق طلای آسیا بر گردن عزیزی
ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا – لبنان 2021؛

درخشش برق طلای آسیا بر گردن عزیزی

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار شایسته استان تهران  در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ توانست مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در […]

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار شایسته استان تهران  در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ توانست مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در سالن “نوهاد نوفال” بیروت برگزار شد.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) پس از یک دور استراحت در گام نخست به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه ۴۶ بر ۳۸ پیروز شد تا به فینال رقابت های آسیایی راه پیدا کند؛ او در فینال باید با حامد حق شناس دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن مبارزه می‌کرد که حق شناس به دلیل آسیب دیدگی انصراف داد و عزیزی به مدال طلا رسید.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد.

گفتنی است؛ با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G4  است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G2  خواهد بود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram