۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 74511
  • 24 مهر 1402 - 10:37
  • 298 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین یادواره شهدای تکواندو استان تهران برگزار می شود
به میزبانی هیات تکواندو شهرستان شهریار و با همکاری شورای شهر اندیشه؛

دومین یادواره شهدای تکواندو استان تهران برگزار می شود

دومین یادواره و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو استان تهران، روزشنبه ۲۹ مهر ماه با همکاری شورای شهر اندیشه و به میزبانی هیات تکواندو شهرستان شهریار برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران؛ همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، دومین  مراسم یادواره شهدا  و تجلیل از خانواده معظم […]

دومین یادواره و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو استان تهران، روزشنبه ۲۹ مهر ماه با همکاری شورای شهر اندیشه و به میزبانی هیات تکواندو شهرستان شهریار برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران؛ همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، دومین  مراسم یادواره شهدا  و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندو استان تهران با عنوان “قهرمان ماندگار”، با حضور خانواده شهدا و فرزندان رشیدشان و همچنین قهرمانان و خانواده تکواندو، ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۰۰ روز شنبه – ۲۹ مهر ماه  به میزبانی هیات تکواندو شهرستان شهریار و در مصلای امام علی ( ع) شهر اندیشه برگزار خواهد شد تا یاد گل‌چهره‌های شهید و قهرمانان ماندگار تکواندو بیش از پیش گرامی داشته شود.

در این مراسم از خانواده معظم شهدای شاخص  تکواندو استان تهران با عنوان «قهرمان ماندگار»‌ تجلیل به عمل می‌آید.

گفتنی است اواین یادواره شهدای تکواندو استان تهران در قالب ششمین یادواره پانصد شهید تکواندو سراسر کشور سه شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ در سالن جنگروی شهرستان ری برگزار شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram