۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 23302
  • 28 اسفند 1395 - 13:49
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
نه هوگوپوش جوان پایتخت در جمع ملی پوشان مردان و زنان

نه هوگوپوش جوان پایتخت در جمع ملی پوشان مردان و زنان

در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو زنان و مردان کشورمان،نه هوگوپوش پایتخت نشین در جمع اردو نشینان باقی ماندند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو زنان و مردان برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد و در پایان این رقابتها،نه هوگوپوش […]

در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو زنان و مردان کشورمان،نه هوگوپوش پایتخت نشین در جمع اردو نشینان باقی ماندند .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو زنان و مردان برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد و در پایان این رقابتها،نه هوگوپوش شایسته پایتخت توانستند در جمع اردونشینان تیم ملی حضور داشته باشند .

در بخش بانوان “ناهید کیانی، فاطمه اموری، مهسا جدی، ملیکا میرحسینی” و در بخش آقایان “جعفر خلیل‌زاده، محمد گودرزی، صادق دهقان، مهدی قیاسی و فرشاد قیاسی” تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی هستند.

لازنم به ذکر است سه مربی شایسته استان تهران “سارا خوش جمال فکری،محمد مهدی اسحاقی و مهدی احمدی”بعنوان مربی تیم ملی را دراین رقابتها همراهی خواهد کرد.

گفتنی است؛ چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۶ تا ۲۸ اردبیهشت‌ماه سال آینده به میزبانی “باکو” آذربایجان و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ نیز ۳ تا ۹ تیرماه در “موجو” کره‌جنوبی برگزار می‌گردد.

 

 

 

 

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram