۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 84314
  • 02 مهر 1403 - 10:28
  • 42 بازدید
  • ارسال توسط :
همکاری مشترک برای ارتقای تکواندو تهران؛ نشست هیات استان با مسئولان فدراسیون

همکاری مشترک برای ارتقای تکواندو تهران؛ نشست هیات استان با مسئولان فدراسیون

در نشست مشترکی که عصر یکشنبه اول مهرماه بین مسئولین هیات تکواندو استان تهران و رئوسای کمیته داوران و مسابقات فدراسیون تکواندو برگزار شد، گام‌های مهمی در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی تکواندو در استان تهران برداشته شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه مشترک مسئولین هیات استان با روسای کمیته […]

در نشست مشترکی که عصر یکشنبه اول مهرماه بین مسئولین هیات تکواندو استان تهران و رئوسای کمیته داوران و مسابقات فدراسیون تکواندو برگزار شد، گام‌های مهمی در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی تکواندو در استان تهران برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه مشترک مسئولین هیات استان با روسای کمیته هایاجرایی فدراسیون تکواندو با حضور دکتر مجتبی نظری رئیس هیات تکواندو استان،جمشید سهرابی دبیر هیات،شهرام اربابی مسئول کمیته داوران و محمد نورزی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو،علی تاجیک ، عضو هیات رئیسه استان  و مصطفی پناهی مدیر اجرایی عصر امروز یکشنبه یکم مهر ماه در محل دفتر هیات استان برگزار شد.

در این نشست شهرام اربابی، مسئول کمیته داوران فدراسیون، با تاکید بر نقش محوری استان تهران در ورزش تکواندو کشور، از برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای شناسایی و پرورش داوران جوان و مستعد در این استان خبر داد. وی افزود: “با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و آزمون‌های داوری به صورت مستمر، قصد داریم تا ضمن ارتقاء دانش فنی داوران تهرانی، زمینه حضور پررنگ‌تر آن‌ها را در مسابقات داخلی و بین‌المللی فراهم کنیم.”

در ادامه محمد نوزری، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون، نیز با اشاره به میزبانی موفق استان تهران در رویدادهای گذشته، از آمادگی کامل این استان برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قهرمانی کشور خردسالان و نونهالان منطقه 3 خبر داد. وی تصریح کرد: “با توجه به زیرساخت‌های موجود و تجربه بالای برگزارکنندگان، مطمئن هستیم که این مسابقات به عنوان یک رویداد الگو در سطح کشور برگزار خواهد شد.”

مجتبی نظری، رئیس هیئت تکواندو استان تهران نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون، بر تعهد هیئت استان برای اجرای دقیق برنامه‌های مشترک تاکید کرد. وی افزود: “با هماهنگی کامل با فدراسیون، تلاش خواهیم کرد تا استان تهران به قطب اصلی تکواندو کشور تبدیل شود و در این راستا، ازهیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.”

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram