۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 48037
  • 29 اردیبهشت 1399 - 12:09
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
باکسب چهار عنوان قهرمانی، در اولین گام رکورد خوبی ثبت کردیم
هداوند حیدری؛

باکسب چهار عنوان قهرمانی، در اولین گام رکورد خوبی ثبت کردیم

رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا گفت:تیم شهرداری پیشوا در نخستین حضورش توانست در لیگ برتر  استان تهران در دو گروه دختران و پسران توانست با چهار جام قهرمانی و یک عنوان سومی  رکورد خوبی را برای خود به ثبت برساند. صابر هداوند حیدری رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو […]

رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا گفت:تیم شهرداری پیشوا در نخستین حضورش توانست در لیگ برتر  استان تهران در دو گروه دختران و پسران توانست با چهار جام قهرمانی و یک عنوان سومی  رکورد خوبی را برای خود به ثبت برساند.

صابر هداوند حیدری رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان گفت:تیم تکواندو شهرداری پیشوا در دو گروه دختران و پسران ودر تمامی ردهای سنی در سال ۹۸ با حضور قدرتمند و فعال خود در لیگ برتر استان توانست در نخستین گام خود در این میدان به خوبی ظاهر شود و با کسب چهار جام قهرمانی و یک سکوی سوم کشوری یک رکورد خوبی را برای خود به ثبت برسانیم.

وی در ادامه گفت:این موفقیت با تلاش و همدلی تمامی اعضای کادر فنی تیم های شهرداری پیشوا بود که جا دارد از کلیه مربیان زحمت کش تیم هایمان اساتید حسین کریمی،عبدالله سیرجانی،هومن صادق نیا و فاطمه رحیم زینعلی تشکر ویژه داشته باشم.

رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا ضمن تشکر از آقای حبیبی شهردار این شهرستان و شورای شهر جهت حمایت و پشتیبانی تیم دررقابتهای استانی و کشور بیان داشت: تیم شهرداری پیشوا در سال ۹۸ با داشتن یک برنامه مدون و مشخص توانست کارنامه خوبی را  در مسابقات لیگ هم در استان و کشور به ثبت برساند و امیدوارم در سال ۹۹ نیز با حمایت شهرداری این شهرستان در رقابتهای لیگ حضور داشته باشیم وباردگیر  نیز افتخارات خود را تکرار نماییم.

حیدری گفت:تیم شهرداری پیشوا در تمامی رده های سنی در گروه دختران در لیگ برتر توانست سه جام قهرمانی را بدست آورد و در گروه پسران در لیگ برتر نوجوانان سکوی قهرمانی  و در لیگ برتر کشور عنوان سومی  را بدست آوردیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram