۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 40773
  • 01 اسفند 1397 - 18:58
  • 729 بازدید
  • ارسال توسط :
دهقان:در اولین تجربه مان در لیگ،نتایج مطلوبی را کسب کردیم

دهقان:در اولین تجربه مان در لیگ،نتایج مطلوبی را کسب کردیم

سرمربی تیم هیات تکواندو رباط کریم گفت: در اولین سال حضورمان در رقابتهای لیگ استان تهران در تمامی ردهای سنی،توانستیم نتایج مطلوبی را کسب نماییم. فاطمه دهقان سرمربی تیمهای رباط کریم درلیگ استان ،در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت: ما در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و‌ نوجوانان در رقابتهای لیگ […]

سرمربی تیم هیات تکواندو رباط کریم گفت: در اولین سال حضورمان در رقابتهای لیگ استان تهران در تمامی ردهای سنی،توانستیم نتایج مطلوبی را کسب نماییم.
فاطمه دهقان سرمربی تیمهای رباط کریم درلیگ استان ،در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت: ما در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و‌ نوجوانان در رقابتهای لیگ باشگاهای استان حضور‌داشتیم که این نخستین تجربه ما بود که با یاری خدا ، همدلی و تلاش بازیکنان توانستیم در رده سنی خردسالان و نوجوانان به ترتیب روی سکو سومی و دومی قرار بگیریم.
وی با بیان اینکه به اعتقاد من برگزاری لیگ در همه رده های سنی به پیشرفت تکواندو تهران کمک های شایانی خواهد داشت افزود: شرایط برگزاری رقابت ها در حد قابل قبولی بود و مسئولین سازمان لیگ علیرغم سنگینی رقابت ها به خوبی کارها را پیش بردند و‌تعامل بسیار خوبی با تیم‌ها داشتند.
سرمربی تیم نائب قهرمان لیگ نوجوانان تهران گفت: اسپانسر ما هیئت تکواندو رباط کریم بود که به همت مسئولین این هیات این امکان فراهم شد که حضوری پر رنگ‌در کنار تیم های دیگر داشته باشیم .
دهقان اظهار داشت: اصلی ترین دغدغه ما در طول لیگ حفظ وزن بازیکنان بود که طولانی شدن لیگ باعث شد که حفظ وزن بازیکنان دشوار شود و نتوانیم از پتانسیل کامل تیم استفاده کنیم.
وی در پایان گفت:جا دارد تشکر ویژه ای از خواهران مهدی زاده و زهرا شهریاری داشته باشم که با حمایت همه جانبه آنان در اولین حضورمان ،نتایج مطلوبی را کسب نماییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram